• MSW

Barnkarusellen snurrar vidare

Nahe, ut i solen var det!

• MSW
    snaily skrev 2009-04-23 13:41:30 följande:
    MSW - och HAN är så söt? Jag känner också en flicka som heter Rut, och hennes syster heter Hildur. Man vänjer sig!
    Ojdå.. Det går lite fort ibland.. HON är så söt! Hennes lillebror också för den delen.. Var kanske honom jag tänkte på när jag skrev!

Cicci: Ja, det var väl ett ganska väntat besked, men inte så roligt ändå.. Jag vet inte hur det funkar med sjukskrivningen!
  • MSW

Lappis: Skit!

Annars tänker jag på vickan och am idag!

Tittade på programmet om/från Arlanda igår, var ett par som var och hämtade hem sin dotter från Thailand, och jag tyckte det kändes så starkt att jag grät.. Även maken fick ngn liten tår i ögonvrån! Så efterlängtad denna lilla tjejen var! (såklart) och hela släkten var och tog emot dom på flygplatsen!

hm. och så var det säkert ngt mer jag tänkt skriva...

• MSW

Liten med Mindre skrev 2009-04-24 10:23:07 följande:

September - jag tycker Camilla på Ekman Hair (Nybrogatan) gör kanonfina slingor (flerfärg). Dock har jag aldrig färgat håret hos henne.
    www.caput.nu/ här klipper vi oss när vi är i Sthlm, (jag är däremot dålig på sthlms geografi, så var det ligger vet jag inte).. Vi går till Erika, och hon är jätteduktig.. OM jag inte har helt fel för mig så utbildar hon i färgning...
  • MSW

Håller också med koko, och skickar en *kram* till Lappis!

• MSW

Önskar trevlig helg till alla! Och AM, lycka till med Hector!

• MSW

Har missat helt att "folk" ska ut och resa! Ha det så himla bra alla som är på gång!

Igår köpte vi vagn, blev en baby travel, begagnad, för 900kr, känns himla fräsch och fin, och ännu så länge är vi nöjda!!

Idag har vi varit ute och grejat, städat förrådet, gjort iordning runt ute plats och lite så.. Så gött, även om vädret nästan var bättre i går (varmare idag, men mer sol igår)...

Stort lycka till imorgon AM (om du nu inte redan är iväg.. )

• MSW

Godmorgon!

Ny vecka nya möjligheter! Och i det här fallet också nya barn (tänker på Hector..)

Lappis: Skit jobbigt med mensen, hade juh varit tillräckligt illa med en jobbig mens, men nu efter X'et så blir man juh dessutom orolig!

Tinga: Jag har haft cyklokapron (tror att det är samma sak, ungefär iaf, men den jag har haft är receptbelagd). Jag upplevde att det inte blödde lika rikligt, men inbillade(?) mig att det ist blev något mer utdraget, men det kan jag som sagt hittat på alldeles själv.. Låter verkligen skit jobbigt med så långa tanter!

Håller också med om att det passar att Telis startar ny tråd!

Nenne: bra med blödning, och att du var beredd! Låter såå mysigt med kissen!

Idag är min mission att försöka leta reda på lite (ungefärliga) priser, på tilläggsisolering, nydragning av el, avlopp och byte från direkt-el till vattenburen jord/berg/sol-värme, och byte av fönster!
    Det är vårt jäkla intresse av renoveringsobjektet som spökar.. Tänkt ringa säljaren i veckan om han inte hört av sig, och det kan juh vara bra att ha lite koll på vad det kan kostar innan man lägger bud..

..och såå skönt att det är en kort vecka!!

• MSW

Glömde juh, koko, grattis till kissen! Vad är det för sort? Någon "särskild"..?

• MSW

NU har jag läst ikapp dagens babbel, och eftersom jag fick ta hand om en kiss-incident på köksgolvet mitt i kommer jag typ inte ihåg nånting att kommentera!

Liten: Lycka till med OP

Telis: Grattis på inte födelesedagen, eller vad det nu var ni kom fram till!

Frullan: hoppas Roffe snurrar rätt utan akrobatik!

Nu är det dags att dra på gympa!

• MSW

Godmorgon!

Här är heller inte lika fint väder som igår.. Kanske lika bra det när jag har bränt mig lite på axlarna.... *visslar oskyldigt*

Inatt kom världens regnskur, men det har iaf inte varit minusgrader, så nu kan man kanske snart äntligen våga så direkt i landet och plantera ut mina lökar!!

Jaja, hoppas det går bra för liten idag!

Nenne: Var kissemjaouen lugnare inatt eller är du/ni ännu tröttare idag???

Cicci: Skönt att bebben stannade kvar, skönt också att ha festen avklarad nu, kanske lite mindre stress så att bebben stannar ytterligare ett par veckor!

• MSW

MrsB: Så det var din tur att bli sjuk nu! *suck* Hoppas du bättrar dig snabbt och att ni sen får vara friska ett bra tag!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare