Barnkarusellen snurrar vidare
Telis - du är inboxad.
Spännande med spikmatta - berätta gärna när du prövat!
Telis - du är inboxad.
Spännande med spikmatta - berätta gärna när du prövat!
Fredagsflum - wow!
Lunchen avklarad, nu ska jag bara härda ut 2 timmar till. Sen är det fika och frisör. Är så omotiverad av att inte inkluderas i de allmäna prioriteringsplanerna. Ibland vill jag bara att någon säger åt mig vad jag ska göra - andra dagar är det bra som det är - jag pillar med vad jag tycker behöver göras. Men så värst utvecklande är ju inte det.
Får fortsätta utveckla mig med min illustratorkurs jag fick gratis av Adobe.
Förresten - BOM väntar i helgen - har inte riktigt haft lust mellan magsjukorna senaste månaden.
Men efter påsk bär det nog av på karusellen igen. Iiii! Inser att jag inte orkar vänta på att hinna dyka några gånger först. Blir det ingen bebis så hinner jag dyka - annars inte.
Men det börjar bli dags att korka upp det fina vinet hemma - KANSKE bara en månad att tömma förråden.
Eller så sitter jag här kanonfull på fint vin om en månad, och jagar upp mig över falska symptom och BOM, och att behöva gå och köpa nytt vin för kommande månad.
Ska nog vara taktisk och plocka ut vinet ur skåpet - så att vi ser vad vi har att smaka på. Nästan så att jag glömt...
Förstås inget som passar till fisk o räkor ikväll - utom en champagne som är trist att korka upp själv.
nenne - jag fick 30 gratisdagar på lynda.com med min installation av Adobe 9.0. Men man kan köpa in sig där med, lite osäker på kostnaden. Fast det är internetbaserat och på engelska förstås.
Vill du gå photoshop så rekommenderar jag åter högskolekursen som går i höst. Mer info på moderskeppet.se
Ore - vi har sparat lite finare vin sen innan jag blev gravid förra gången. Dumt om det blir stående 2 år till...
Hmmm...undrar om koko och koko-mannen har ett fint litet pentry/bar-del i biorummet??
Eller bara en liten vask för överbliven cola, med stänkskydd i mosaik?
Eller kanske avtvättbart bakom duken när publiken kastar ruttna tomater vid dålig film?
Märker att jag är mer försynt än nenne i mina spekulationer kring kokos bio. Så oväntat! :-O
Muggles - jag ska noja med dig. Nästa ÄL inträffar dock när jag har tänkte fixa ögonen. Får se hur sugen man är då. Eller - sugen behöver man väl inte vara i barnfabriken. Lite försiktiga sänglekar utan våld o svett...