Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

OKi, såg att du fixade det själv. Bra!

EA
    Jag fick 40-dagarscykel med Pergo (men inte månaden efter). Cystor behöver inte vara något farligt men skjuter ju fram mensen och sen blöder man inte lika mycket. Gjorde inte jag iaf. Däremot den här gången... ujujuju... Så kanske du ska avvakta lite till då, för det är inte kul med minus! Men skulle det vara PLus så är det desto roligare!!

• nennesjuttioåtta

Jag började med rynkkräm rätt tidigt så det är väl därför jag ser ut som ett russin. Jag kanske skulle tagit sorten som är MOT rynkor?

• nennesjuttioåtta

Am
    Jag haft kråksparkar som grand canyon sen jag fyllde 20.

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-03-05 10:25:56 följande:
    nenne - det är för att du har ett så bra och hälsosamt liv dvs du skrattar mycket! Don't worry, be happy!
    Ja, så kan man ju se det. Tack! *tradirajj*
  • nennesjuttioåtta

Kängu
    Om din make gillar action (för du ska nog inte utsätta dig för detta då...hehehe)
    www.gesundaberget.se/sv/MTB_North

www.mora.se/turist_mora.html

www.siljan.se/2008/index.htm

En bit utanför (Leksand)... (om ni har bil) Eller kanske något för Mrs B om ni behöver en paus från barnhysteri och sockervadd

www.jobshandtryck.se/swe_index.html

dalaliv.blogspot.com/2007/12/leksand.html

www.skarpkalligrafi.se/default_v3.asp

www.stentryck.net/

www.lantlivinredning.se/

• nennesjuttioåtta

Kängu
    Du kan ju åka med upp i liften och sitta på toppstugan och fika.

• nennesjuttioåtta

Jag vet inte om jag hade vågat åka cykeln nerför där men...

• nennesjuttioåtta

BS
    Jag tycker nog mest synd om... maken. Fast det är ju jobbigt för Iris också som spydde! Stackars lilla vän, hoppas hon inte är magsjuk. Men när ska oturen vända för er, det verkar ju alltid hända något knas! Underhållande för oss andra dock, men säkert inte så himla skoj att utsättas för själv. Du skriver så roligt om det (nu tänker jag inte på större olyckor här) också!

• nennesjuttioåtta

Usch vad många barn som är sjuka nu. Krya på er alla små knoddar!!!!!

• nennesjuttioåtta

EA
    testa söndag, då har det gått en vecka sen sist.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare