Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Förtydligande till Frullan
    Även om det inte är den sista så njut i alla fall!

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2009-03-06 13:29:08 följande:
    Tack! Fast jag sitter här med bomull i huvudet, fryser och har definitivt ont i halsen. Jag FÅR INTE bli sjuk nu.
    WOAAH NEEJJJ! Hoppas du har min förkylning för den verkar åtminstone gå snabbt över. Echinagard!!!! Eller va fan som helst - STOPPA SABBET! Sorry, got carried away...

Cicci
    Nej, ingen kan ju heller veta vad som var rätt att göra men du handlade ju efter det du trodde var bäst då (även om kroppen tyckte annat).
  • nennesjuttioåtta

Mrs B
    *pompom* Weeeh! *går ner i spagat* Heja heja!

• nennesjuttioåtta

Jag tyckte också det smakade Urban Kånkelbär. Treo har jag inte provat, bara Treo Comp och då hallucinerade jag och såg kalejdoskåpmönster när jag blundade... Bör nog inte kombineras med whisky, hahaha!

• nennesjuttioåtta

Jag tyckte också det smakade Urban Kånkelbär. Treo har jag inte provat, bara Treo Comp och då hallucinerade jag och såg kalejdoskåpmönster när jag blundade... Bör nog inte kombineras med whisky, hahaha!

• nennesjuttioåtta

ja, lämna sånt till dem som gillar det. Bara det blir tillräckligt med choklad över åt oss andra.

• nennesjuttioåtta

*håller fram en 5-litershink*
    Jag behöver också lite bubbel...

• nennesjuttioåtta

röd solhatt eller vad heter den..? Läskigt Piggelainen!!

• nennesjuttioåtta
    _koko_ skrev 2009-03-06 14:07:43 följande:
    Just det, nenne, ni pratade ju b12-brist förut! Jag har ju också det! Behepan heter tabletterna jag tar, och det kan tydligen vara ärftligt, så om din mamma har det är det ju inte otroligt att du också kan vara drabbad?!För 3 år sedan hade jag inte ens hört talas om det, nu tycker jag att var och varenda människa omkring mig pratar om det...
    Hur upptäcktes det på dig? Och vad har det för effekter om man inte behandlar det? Säg: barnlöshet!
  • nennesjuttioåtta

Telefontid nästa fredag när han är tillbaka (nån jäkla stafett- tydligen). Så jag får vackert vänta. Akupunktören igen på måndag! Noterar dock B6, B12, folsyra. Heter den något??

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare