Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Men var du inte i Barcelona den här helgen som var? Eller nej, det kanske var .. SHIT vad tiden går fort! Ja men då cyklar vi ju tillsammans igen! HA! Vad coolt!

Ja, vi är ju på 2x7 nu så han kommer väl att slå en knut på snorren lagom till i höst då. *mutter*

• nennesjuttioåtta

EA
    Ont i bröstvårtorna...? ja jag säger inget förrän på söndag. *tralallalala*

AM
    Hmmm tricky!

• nennesjuttioåtta

men hörni, en fråga. Maken vill att vi målar våra stolar i helgen (Leksandsstolar) och vi vill båda ha dem gråvita. Jag förespråkar någon sorts linoljefärg (äggoljetempera) men har ingen aning om varför men han tycker vi kan ta vanlig vattenbaserad. Vad tror ni???

• nennesjuttioåtta

cocktailparty! Åh shit det har jag ALDRIG varit på. Äger inte ens en sån där "lilla svarta" Fy fan vilket jävla oglamoröst liv jag lever.

• nennesjuttioåtta

AM
    Tänkte om du fick någon kreativ tanke av din klänning till maskeraden som Lappis kommer att hålla snart.

Tack gärna, men jag vet inte hur man för sig. *petar näsan och kissar i yuccapalmen*

• nennesjuttioåtta

Lapinettisen
    *gulp* är det inte klart än eller är det ägglossningen som känns?

AM
    Bra idé!

Aaaahhh det är ju en del spjälor på stolarna, och många andra vrån och skrymslen. Tänkte att linoljefärgen inte var så tjock som vattenbaserad och därför inte rann så mycket och gjorde gardiner om det kom för mycket på någon kant. *

• nennesjuttioåtta

AM
    Du får säga som det är, jag är en avlägsen släkting från landet. Har aldrig varit utanför 70-skylten och skrek KOLLA GLOBEN när vi åkte förbi slottet.

• nennesjuttioåtta

Jag målade våra köksstolar röda förut (en annan modell) och jag blev galen för hela tiden upptäckte jag att jag hade missat en sida här eller undersidan på den där tvärslån eller hela baksidan... gahh... ja det där med sprutlackering var ju ingen dum idé. Synd bara att senast jag kollade så sket jag inte pengar.

• nennesjuttioåtta

fru AM skrev 2009-03-06 16:12:51 följande:

Nenne: allvarligt talat så tror jag att du skulle vara en perfekt gäst även på cocktailparty!

Bara om jag får behålla mina Manolo på. Eller vänta, det står Meindl på dem....
  • nennesjuttioåtta

Bra initiativ Telis
    X - VIK HÄDAN! *gör besvärjelser och kastar spindelbon över axeln*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare