Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Oms
    Hej hej! Tänkte på dig för någon dag sen. Har jag sagt grattis till jobbet? Om inte *TRAAAAAAAAAT* ett rejält blås i trumpeten tjohooo! Hoppas du får det här andra jobbet du sökt också, hahahha vilket väljer du då?
    Det känns jättebra att vara uthyrd till mitt gamla jobb. jag vet ju att de helst hade velat ha mig där jämt om de hade haft råd (och så klart tillräckligt med jobb) men så ser det ju inte ut nu. Så det känns inte så konstigt, om jag inte hade jobbat här så hade de inte hyrt någon annan utan de vet ju att jag kan hoppa in hur som helst utan någon genomgång av kunder etc.

Ååh här är vintern tillbaka. Nästan snöstorm!

• nennesjuttioåtta

muggels
    hahahah vilken tajming!

• nennesjuttioåtta

Visst känns det som att det varit misär och elände och att det nu vänder sakta men säkert? För egen del hoppas jag det iaf. Decemberbebis hitåt!!!!!

• nennesjuttioåtta

Så in i pungen?!? Hahaha ja jädrar vettu!

• nennesjuttioåtta

Frejis

ja det glömde jag ju såkklart. GRATTIS !!!!!

Jag säger ju det - det ÄR en uppåtgående trendkurva - we are in the flow tjejer! Snart plussar vi andra sömngånger också! WEHOOOO!

• nennesjuttioåtta

hej sweetipajjsaren!
    Vi har ev fått korn på en blå aby, fast ingen unge, dock bara något år gammal. Får se hur vi gör... Har ni frisknat på er nu? Jag och maken är apsugna på att åka till NY igen men dels är det dyrt och dels så kanske man ska lägga pengarna på en kamin, gräsklippare eller badrum. Men åååh vad vi längtar ibland!

• nennesjuttioåtta

Liten
    hahahah kålmasken kan hon väl få i studentpresent sen, moahahah!

• nennesjuttioåtta

Liten
    oj snacka om skämsfaktor på tösen då! Hahaha, låter ju som min mamma skulle gjort det och ni ser ju hur skadad jag är.
    So what om de får samma födelsedag. Då var det ju meningen! Tänk om det är just då du släpper guldägg varje år och missar det!

• nennesjuttioåtta

Frullan
    Jag bara ÄLSKAR känslan av sylt mellan skinkorna.
    Nej, jag skojar. helt oskyldigt ska det bli till frukost, men vad som händer DÄREFTER blir absolut något snuskigt. Hoppas jag.

Jag blir alldeles varm i hjärtat av ert engagemang i marmeladfrågan!

Sweet
    Tokbuske PAHAHAHAHAHHHAHA!!!

Lapinette
    min temp sjönk rejält i förrgår (36.5 från 37.2) men efter att jag tempat 36,0 igår morse så insåg jag att det berodde på att jag sovit med öppen mun pga täppt näsa. Efter ett tag låg den högt igen. Idag 36,9 igen. Krya på dig!

BS
    Härligt! Solen kanske inte syns men den hamnar i hjärtat istället efter lite ledighet, skidåkning och våfflor! Har ni åkt uppe på kalfjället eller? Om inte, ta en tur däruppe och njut av stillheten!

Fasen vad det har snöat här! Över 2 decimeter sen igår! Vad hände med våren?!?!

• nennesjuttioåtta

Tinga
    Ååh hoppas ni kryar på er snart! Jag har också samma problem, så fort jag känenr att JAH, äntligen har jag kommit igång att träna igen! å blir jag förkyld. Nu trodde jag att det gått över det jag drog på mig förra veckan men nu har jag skitont i halsen i stället.

Jag köpte en pilatesboll för två veckor sen och vad fort man blir bättre! Först kunde jag knappt sitta på den med ett ben i golvet ens utan att rulla av men nu sitter jag med fötterna i luften medan jag borstar tänderna. Fast det där med situpsen har jag inte fått till än, det blir några stycken men jag vet inte riktigt hur jag ska luta mig på den. *kliar mig i huvudet* Jag tänkte att jag kan göra lite sånt per dag även om jag inte kan träna ordentligt! Sen åker ju cykeln fram igen så snart det töat bort igen men just nu känns det riktigt skönt att ta bussen till jobbet, jag får ju ändå gå 30 minuter från stan till jobbet så lite vardagsmotion ger ju det också.
    Fast de tär tur att det är långt till badsäsongen.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare