Barnkarusellen snurrar vidare
Det tillskottet jag äter heter B6 B12 Folsyra. Det var en tjej på FL som hade fått rådet av sin akup att äta denna + omega3 och sån där Mitt val kvinna.
Det tillskottet jag äter heter B6 B12 Folsyra. Det var en tjej på FL som hade fått rådet av sin akup att äta denna + omega3 och sån där Mitt val kvinna.
nenne - när ska du tillbaks till läkaren?
Nenne - har burken framför mig och den heter bara B6 B12 Folsyra. Innehåller 90 tabletter.
Vad står det mer? Jo att "B6 deltar i olika enzymreaktioner i kroppen. B12 krävs för nervsystmets funktion, båda vitaminerna behövs för bildningen av röda blodkroppar. Folsyra behövs för cellmognad av bl a de röda blodkropparna. Viktigt vid graviditet för fosterutvecklingen samt för kroppens utnyttjande av B6 och B12. Dessa tre vitaminer kan tillsammans medverka till att sänka nivån av homosystein i kroppen".
nenne - min temp har gått ned efter "mens" även under tiden jag har haft utomkveds. Detta har även stämt med mina VUL jag gjort i Uppsala då läkaren först såg en superliten livmoder (hade precis haft mens) och nästa gång jag var där så var de tjock och fin och läkaren såg att jag precis hade ägglossat. Därför fattar jag inte varför den ligger så in i bängen högt nu (tempen alltså).
Jag borde ha ÄL fr o m idag och ett par dagar framåt ... men undrar om jag verkligen har det då tempen ligger så högt??!!
Ahhh ...kokisen, det är den där burken jag har här hemma ... och försöker komma ihåg att pilla i mig varje morgon.
Näh, jag förstår ingenting! *kaninen kliar sig bakom örat ... för kan de klia sig på huvudet??*
Cissi - ÄL-stickor, vad är det??!!! Ska försöka göra lite övningar i helgen men det kan vara försent ... men gjorde ett trevande nybörjarförsök i tisdags. Fatta, jag är näst intill oskuld (kan räkna på en hand hur många gånger vi har haft sex sen i december).
Jag är ganska så vig !
nenne - har ni gett upp au naturel??? Jag ska nog mjukstarta lite den här månaden. Vet ju inte ens om ifall jag är ogravid än men åtminstone oblodig sen i måndags .