Barnkarusellen snurrar vidare
Tinga - fint hus och det märks då många är med och budar.
Tinga - fint hus och det märks då många är med och budar.
En till som sällar sig till skaran ... när f'n ska jag komma i form igen!! Förra veckan hann jag köra en vanlig träningsvecka för mig med dancestep, pump och spinning ... men det var läääänge sen jag fick till en full vecka pga magont eller förkylning.
Frullan - om det är en kille och du inte vill ha honom så är vi nog flera här på tråden som kan tänka oss adoption . Högstbjudande får honom! Förlåt mitt råa skämt men jag är övertygad om att du kommer att älska ditt barn oavsett kön.
nenne - högstbjudande vinner .... så knuffas inte *försöker tränga mig fram*.
Cissi - trist med flygbiljetten men det kanske var meningen?
Självfallet berättade jag för min man imorse (när han borstade tänderna) att vet du vad "Sweet har skickat en bild på sin buske till AM"!
Jaa... du har rätt Ore, vad har EA tagit vägen!??!! Stackarn!
Visst är det sjukt mycket vi diskutera och berättar här inne?!! Saker som jag aldrig diskuterar eller talar om för mina väninnor. Maken känner till nästan allihop och är van vid att höra små berättelser hit och dit om ställningar, mens och annat skoj ... stackarn!
Bbbbbbuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh!!!!!
fast jag räknas nog knappast som smygis även om jag smyger jäkligt bra
Ska kanske tillägga att jag faktiskt är dvärgvädurskanin så mina öron är inte så himla avslöjande ...
*muttrar och smyger vidare*
Äsch då!!!! Jag som är rumsren och allt ... men när jag blir lite till mig och hoppar för snabbt ur buren händer det ibland att jag får med mig lite skit.