• MSW

Barnkarusellen snurrar vidare

Ore 10/2 Som har känslan av att det kanske faktiskt har tagit den här gången!

Blivande Fru L: ca 10/2 Som förhoppningsvis slipper dyra flygturer mer!

Nenne: Kanske runt den 24/2..? Tillbedjan till nålguden är det som gäller denna månad.

EA: Borde kanske bli runt månadsskiftet då? 1/3 Som är första BIM efter mirakelvattnet.. (?)

Liten: 8/2, tror inte det blivit någon 'minst' den här månaden, men man ska aldrig säga aldrig!

• MSW

Liten: Har lagt muffin-sidan i favoriter nu.. Så som ea pratar på blir man juh sugen!!

• MSW

Liten med Mindre skrev 2009-02-05 14:50:22 följande:

Msw - när man "minst" anar det...
    Haha.. Precis...

Ore 10/2 Som har känslan av att det kanske faktiskt har tagit den här gången!

Blivande Fru L: ca 10/2 Som förhoppningsvis slipper dyra flygturer mer!

Nenne: Kanske runt den 24/2..? Tillbedjan till nålguden är det som gäller denna månad.

EA: Borde kanske bli runt månadsskiftet då? 1/3 Som är första BIM efter mirakelvattnet.. (?)

Liten: 8/2, tror inte det blivit någon 'minst' den här månaden, men man ska aldrig säga aldrig eller när man 'minst' anar det!
  • MSW

Blivande fru L skrev 2009-02-05 14:50:40 följande:

Mycket specifik och bra BIM-lista, MSW!
    Tackar! *rodnar stolt*
  • MSW

Själv drömde jag att A slog i huvudet. Och ett tag efter började det rinna blod ur näsan.. Känns otäckt bara jag tänker på det..

Hade hellre drömt om Thailand och turkost vatten!

• MSW

Jag kommer ofta ihåg vad jag drömmer.. Och det är alltid massa skumt! ALltid när jag drömmer om bilar går de inte att bromsa tex!
    Härom natten drömde jag att jag klippte av mitt hår jättekort, och det var juh inte alls som jag ville ha det!
    Det beror nog på att jag har börjat fundera på att klippa mig lite radikalt (inte SÅ radikalt som i drömmen dock)..

• MSW

Blivande fru L skrev 2009-02-05 15:01:34 följande:

Jag har bett maken ta med kameran för att dokumentera utymmena. Är väldigt nyfiken på hur det ser ut i rummet där han ska prestera! Han tycker tyvärr inte att det är någon bra idé. Hoppas verkligen att de har trevliga tidningar och att dörren går att låsa.
    Har han ingen mobil med kamera??
  • MSW

Lapinette skrev 2009-02-05 15:06:41 följande:

kängu - jag har frågat maken men han vill inte prata om det (leveransstället eller hur det gick till). Men jag vet att det finns tidningar och att han alltid levererat bra. Duktig pojke!
    Låter som det är "för hemskt för att pratas om".. Eller "if i tell you i have to kill you"...
  • MSW
    nennesjuttioåtta skrev 2009-02-05 15:08:24 följande:
    Litenoooh!!! I like Feng shui! Dags för ett nytt tag här hemma! Min man har ju inte fått besöka något rum utan vi har fixat det här hemma och sen har han fått åka till sjukhuset med burken i armhålan. Och fantasin triggas ju inte särskilt när man känner sig stressad. Jag får väl gå till macken och köpa en blaska åt honom.
    Jag med! Men är så in i *piiip* dålig på att slänga saker, även om jag försöker!
  • MSW

EA&MJ skrev 2009-02-05 15:07:40 följande:

Hoppsan vad ni skriver nu, pratade ju bara i telefon några minuter.....Ja BIM ja......om tanten är lika punktlig som de två senaste månaderna (äter ju inte pergon denna) så är dag 28 den 25 februari och då bör spåren ha visat sig.......tvivlar dock på mirakelvattnet funkar men litet hopp finns Liten-ja bland annat tittar jag på den muffins sidan men har även hittat en blogg som är kanon bra bakpassion.blogg.se (bloggnamn borde man väl få skriva ut....)
    Sparad bland bokmärken....
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare