Inlägg från: Blivande fru L |Visa alla inlägg
  • Blivande fru L

Barnkarusellen snurrar vidare

Vad sägs om den!?

Det verkar som om många har haft tråkigt på jobbet idag!

• Blivande fru L

Har en till svordom, minst lika ful och på samma tema:

FITTHÅLA!

• Blivande fru L

Jojomensan, vi kan svära vi här på ön.

• Blivande fru L

Tack Kängu! *rodnar klädsamt*

• Blivande fru L

EA - Hoppas jag inte förstör din skönhetssömn med mina könsrelaterade svordomar.

• Blivande fru L

Jahapp, som vanligt är det en hel massa saker jag har tänkt kommentera och när det är dags står det helt still...

AM - Ligger barnet i magen och sparkar på samma ställe hela tiden? Isf kan det kanske vara ett "blåmärke" på insidan som gör ont. Eller en nerv som blir retad?

• Blivande fru L

EA - Hur är trosstatus just nu? BIM om någon dag eller?

• Blivande fru L

Kära Kängu - Jag har noll erfarenhet av hundar och kan inte hjälpa dig med soffproblemet. Har ni plats för en soffa till?

• Blivande fru L

EA - Mycket spännande!

Nu kallar maken på mig i sängen. God natt!

• Blivande fru L

Hallåj i tråden!

BS - Usch för Iris skärsår! Och ögoninfektion på det - typiskt! Kram på er!

Piggelin - Observant av dig, vi ligger en timme före här i arkipelagen.

EA - Hur är trosstatus idag? Förstår att det är för tidigt att ropa hej, men det är ju så spännande! Håller tummarna!

Muggles - Jag tror du gör rätt och tycker du är strong som orkar ta fajten med Moa. Jag hör också till dem som inte tycker att barn ska få bestämma för mycket. Jäkligt lätt att säga innan man har några.

MrsB - Glada nyheter med Maltes viktuppgång! Förstår att det känns bra.

MSW - Låter om att ni haft en helt ok natt, hoppas de blir fler och fler.

Lappis - Tycker så synd om din FL-kompis, jag kan inte ens föreställa mig hur det är att hamna i den situationen.
    Jag drar också en lättnadens suck över att maken och jag är överens om adoption som ett alternativ om det inte funkar på annat sätt. Dessutom har vi åldern på vår sida, jag är purung (bara 31) .

Cicci - Jag tror på att ge febernedsättande. Det finns förstås olika sidor av allt, men själv mår jag så dåligt av feber att jag tar Alvedon när jag har 37,1... Victors dag blir säkert lite mera dräglig.

Frejis - Härliga UL-nyheter! Hoppas det känns bra.

Frullan m.fl. - Jag är glad och stolt över att kunna förgylla era liv med svordomar!

Ego - I helgen bär det av till Stockholm. Vi ska gå på Operan med min mamma och hennes man. Det ser jag fram emot, jag är en riktig sucker för opera och klassisk musik. Maken är mera tveksam men kommer snällt med och bildar sig en egen uppfattning.

En annan bra sak är att kön till IVF/ICSI verkar vara "bara" sex månader, i bästa fall ännu kortare. Alltid nåt!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare