• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

Tillbaka från akup och säger igen GRATTIS FREJIS!!!!!!!!!

• Lapinette

Helt OT och ovidkommande mitt i detta party, Ore hiva hit lite mer skumpa, så trodde min akup att jag kommer att testa negativt i slutet på veckan. Min kropp ville ha energi, inget stopp som det kändes på min puls när jag var där förra tisdagen (då hon sa att hon kände gravidpuls). Hoppas nu att hon har rätt.

• Lapinette

Tror bestämt att Frejis är den som har försökt längst av oss alla och som jag sen i höstas har tippat som första plussare ... men några andra hann före med sitt andra plus men i alla fall ... DÄR SATT DEN!

• Lapinette

Har firat med ett glas rött och entrecote ... fast min mage kanske egentligen skulle ha soppa och tråkigt vitt bröd. Men vad gör man inte en sån här kväll??!! (Alla ursäkter är väl bra ursäkter).

• Lapinette

Ett sista GRATTIS till Frejis innan jag tar och knyter mig!
    Sov gott!

• Lapinette

Jag gick omkring hela kvällen igår och sa säkert till maken 10 ggr att det är OOOOOOOOOOTROOOOOOLIGT ... fast till honom säger/skriver jag increable och han undrar när i helsike jag ska lära mig att det heter incredible. Aldrig eftersom det är mitt eget lilla ord.

• Lapinette

AM - han pratar till viss del svenska. Mestadels pratar vi engelska men så har vi vissa ord vi använder på svenska och vissa på franska ... och vissa har vi hittat på själva. Låter inte riktigt klokt!

• Lapinette

Zozo - men då borde jag har blivit gravid för läääääänge sen .

AM - fyrspråkiga, engelska, franska, svenska och "vårt eget kärleksspråk" .

• Lapinette

Zozo - ska ni flytta downunder??!!!

• Lapinette

Frejis - jag klarar av typ 2 språk hyfsat och 1 halvdåligt (franskan) men fler språk än så går inte in i den lilla kaninhjärnan. Lite trist då jag klarade mig hyfsat på italienska tidigare ... men för varje franskt ord som kommer tillbaka så åker ett italienskt ut. Minns snart ingenting.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare