• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

Undrar också vart de tagit vägen och hur det har gått.

Lofoten ... antecknar resa dit om 30 år!

• Lapinette

Men först blir det Barcelona. Kom på idag att jag faktiskt är där om två veckor. Niiiiiiicceee!

• Lapinette

nenne - bra fråga ... faktum är att maken denna gång fann och bokade hotell (jag godkände så klart). Det är ju bra om jag minns hotellnamnet när jag åker ned nästa torsdag. Här är det: www.hotelpulitzer.es/

• Lapinette

Menar du bakom ditt gula, glada fejs??!!!

• Lapinette

Ahhh ouiiiiiii!!!!!!!!! Hade glömt bort hur hotellet såg ut eftersom det var så länge sen (dec) som vi bokade och livet har varit full av skit sedan dess.

• Lapinette

nenne - har du kollat in takterassen! Hoppas den är öppen trots att det endast är februarimånad. Sitta där med ett glas Rioja .... mmmm... *drömmer mig bort*.

Älskar också berg och vatten varav Sicilien, Franska rivieran ligger mig varmt om hjärtat och vandringar i berg med härliga floder står högt på listan.

• Lapinette

koko - som det ser ut idag blir det SF, highway 1, Los Angeles, Death Valley (en hörna av eller så svichar vi förbi), Yosemite och avslutas i Sonoma (vindistrikt norr om SF).

• Lapinette

kokisen - vi pratade om den 15:e (söndag) för den 14:e ska man ju vara hemma och pussa på maken.

• Lapinette

Håller nu tummarna för lika fint väder som i fjol i Barca! Ja, annars får man väl ligga i sängen och mysa.

Anglais är ok för mig. Man kan inte boka bord där, är det inte så?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare