• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

En STOR kram till lilla och emliga nennelainen! Här är en till som är sååååååå långt från ogravid man kan vara. Just nu känner jag inte ens för några eskimåer.

• Lapinette

nenne - pencillusket gör underverk! Är annars inte så för pencillusk då jag tidigare gått typ halvsjuk i 9 månader efteråt då hela immunförsvaret blivit pajko. Vi får se denna gång och tack och lov så är vi i mars månad och vintern snart är över ... kanske?! *tittar ut på snöns som fallit denna vecka*

• Lapinette

Tänk att jag skrev att jag är lång ifrån ogravid ... ehhh det måste ju innebära att jag är gravid?! Som sagt är just nu inte ett dugg peppad för nya försök.

• Lapinette

nenne - så det blir katt ... ja du vet väl att barn kommer liksom på köpet. Får ständigt och jämnt höra "skaffa hund" när jag nämner att vi har svårt att få barn. Faktum är att vi träffade grannen i hissen i söndags där han släpade på en spjälsäng ... de skaffade hund i somras. Så det kanske hjälper?!!

• Lapinette

nenne - IVFandet är lite som en drog ... man blir automatisk optimistisk när jag går igenom processen. Det är nog därför många vill göra det igen, igen och igen... gärna direkt eller så nära efter ett misslyckat försök som möjligt. Jag klassas inte in i den kategorin ... men visst man sveps med och tänker nu attans ska det gå vägen.

• Lapinette

nenne - ska ni börja i nästa vecka??!!

• Lapinette

Ore - det lät ju muntert!!!

Näh, nu är det dags för lunch!!!

• Lapinette

Det finns ju en anledning till varför man inte vill försäkra längre fram i graviditeten. Min kollegas make arbetar som pilot så jag fick höra lite mindre trevliga historier på lunchen.

• Lapinette

Vickan - förstår rädslan över att försöka igen. Får jag utomkveds en gång till så blir det banne mig adoption.

• Lapinette

ahhhhhhhhhhh.... friiiiiiiidayyyyyyyyy!!!!!!!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare