Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

fru AM skrev 2009-03-11 14:16:02 följande:

Duktigt Cicci! Visste inte ens att det fanns en English Shop!
    Am
    HA, det visste ju t o m jag! Där har jag handlat flera gånger när jag bodde i pizzahålan, bl a en klocka med Wallace& Gromit som jag fick byta 3 ggr men den fungerade aldrig....
  • nennesjuttioåtta

cgi.ebay.com/Smuckers-Goober-Grape-Jelly-And-Peanut-Butter-1_W0QQitemZ400033600231QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1546%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50

iuuuhhh

Cicci
    Precis, jag blir likadan. Det är då man måste fundera på VARFÖR man så hett vill åka. För att man verkligen vill åka och tror att det skulle vara bra både för en själv och nu Victor i ditt fall, eller för att man vill vara trotsig lillasyster som ingen kan säga till vad man ska göra och inte. Fast samtidigt tycker jag det är skönt när någon säger åt mig vad jag ska göra också, snacka om vrickad.

• nennesjuttioåtta

fru AM skrev 2009-03-11 14:21:53 följande:

Men jag är ju aldrig på Sööööder!
    Då vet jag var nästa tråddejt blir. *manifestation vidga AMs vyer*
  • nennesjuttioåtta

fru AM skrev 2009-03-11 14:28:01 följande:

Fast jag ska faktiskt dit och äta lunch imorgon! Rättelse: jag är väldigt sällan på Söööder.
    Piiuuhh, sicken lirare!
  • nennesjuttioåtta
    sweetstreet skrev 2009-03-11 14:37:54 följande:
    Nenne!Smuckers kan jag lätt få med mig!Maken äter smuckers varje dag fast jordgubssylten. I sin yoghurt...
    What?!?! Smuckers med jordnötssmör i yoghurten? Tja, han såg ju högst levande ut så det är nog bra.
    Vet du, min man ska till söööööder på lördag så han skulle springa in och kolla på English shop. När är det du åker heimat?
  • nennesjuttioåtta

Sweetstreet
    du vet ju hur Am snackar, men jag vet att hon har den bilden som skrivbordsbakgrund på datorn... TOKBUSKE!

• nennesjuttioåtta

stackarn, vilka jävla dårar han måste tro att vi är. Men visst är det så, här dryftas det allt möjligt om sånt man inte berättar för folk hur som helst, och trots att det är fler än vi som skriver som kan läsa...

Hmmm, kanske dags att locka fram fler smygläsare?

• nennesjuttioåtta

AM
    Uh oh, väck inte den björn som sover.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare