Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

fan man blir ju så jävla blodig om knogarna när armarna släpar i backen. *suck* Snälla låt mars ta slut någongång...

MEN! Vi kanske ska hämta en katt nästa helg. Alltid något att se fram emot. Måste bara köpa en barnvagn som jag kan dra runt den i, och en bärsjal.

• nennesjuttioåtta

Koko
    jepp, förhoppningsvis den!

Lapinette
    Ja men naturligtvis. Jag lovar att OM ivf funkar för oss så kommer folk ändå att säga att det berodde på katten. Eller att vi hade tänkt ställa oss i adoptionskön men "inte hann"...

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    jo, det är säkert sant. Jag kommer nog redan nästa vecka att hoppa av iver att få sätta sprutorna i mig igen och fundera på hur många ägg man kan tänkas lägga i korgen. Men fallet blir så hårt, och det är ju som sagt ingen garanti att det fungerar.

• nennesjuttioåtta

Lappis
    nej nej, vi har samtalet först den 30:e mars. Men du vet hur man är. Berg- och dalbanig.

Ore
    precis

• nennesjuttioåtta

Frejis
    Wohooo! Fast, vad är myom egentligen och varför växer de just där?? Hur påverkar de senare i graviditeten, när pyret blir större än ett pyre?

Tjohoo, nu fick jag mess från kattägaren, så nu gäller det bara att katten gillar oss! Vi ska hämta den nästa helg.

• nennesjuttioåtta

Liten
    oj, stackars dig som måste ta hand om en sån stor jättebäbis Halledunanemej!

• nennesjuttioåtta

Hoppas att myomen inte ställer till det! Bra att de ändå verkar vilja ha koll på dem!!!

• nennesjuttioåtta

jag vill också ha glass, jag vill också ha glass, jag vill också ha glaaaaaaaaaaaaasssssss

NEJ!! jag vill ha GODISSS!

ÅÅÅh jag DÖR

• nennesjuttioåtta

Ore
    Om du brukar träna så så är det ingen fara. Jag tror däremot att man inte ska börja träna stenhårt om man är en latmask annars.

• nennesjuttioåtta

vad skönt med lite kramar!!!!

Nähepp, man kanske skulle öka farten lite, dvs jooooobbaaaaa *gurglar och faller död ner över tangentbordet*

Tråkigttråkigttråkigt!

ja just det, det beror på att jag inte HAR något att göra. ÅÅÅh jag vill JOBBA!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare