Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Barnkarusellen snurrar vidare

Lappis, en fråga till dig om din chokladdessert. Hur lös ska den vara inuti egentligen?

• Telemarkgrrl

nenne, chokladchokladchoklad chokladchokladchoklad choklaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!

• Telemarkgrrl

Lappis, ok, jag förstår. Jag tror att det kanske är något fel på vår ugn för dom stod inne säkert fem minuter än i receptet men var verkligen jättelösa inuti. Men smaken var det inget fel på! Ska göra ett nytt försök imorgon och då låta dom stå inne lite längre till.

• Telemarkgrrl

BS, jag läste om den där medicinen någonstans och där stod det att man inte fick ta den om man hade problem med njurarna, men det har inte du va?

• Telemarkgrrl

BS, hmm, jag minns faktiskt inte på rak arm. Jag ska fundera lite på det och se om minnet kommer tillbaka.

• Telemarkgrrl

Halloj, jag är också ledsen att jag missade brunchen (och särskilt Frullan som jag inte fått träffa än )! Men jag hade sån huvudvärk igår. Det är det där jädrans Singstar som blir mitt fördärv, vi hade kompisar hemma på middag i lördags och sjöng Singstar och det blev aaaaaaalldeles för mycket vin och alldeles för sent.

Men det blir väl fler bruncher hoppas jag.

• Telemarkgrrl

Lappis, du har fått mejl på din yahoo-adress!

• Telemarkgrrl

Ha det så jätteskönt i Barcelona, Lappis!

Izzie, BH-storlek H?! Jösses, stackars! Jag visste inte ens att det fanns så stort. Själv trodde jag att jag hade 80B men fick i BH-affären för ett tag sen reda på att jag ska ha 75C. Det räcker och blir över, jag skulle mer än gärna bli av med lite.

Hej muggles!

• Telemarkgrrl

AM, åh men vilken MUPP!! Skönt iallafall att du nu kan välja vilket som känns bäst!

• Telemarkgrrl

AM, en liten oxe alltså. Ojojoj, ni kommer att få det tufft, vi är kända för att vara väldigt envisa. Och låter inte Hector som en extra envis liten filur?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare