Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

Barnkarusellen snurrar vidare

Om hjälmen var det ENDA du hade på dig så var det ju ÄNNU mer intressant för grannarna att få en glutt!

• sweetstreet

FruLis,
    jag var med min mamma på Smådalarö för flera år sedan. Det var himla mysigt och lite "lyxigt". Vet inte hur det är nu.
    Fina rum. Och lite gammeldagsstil.
    Vedeldad bastu på brygan så man kan kasta sig direkt i plurret! Mysigt!
    God mat.
    Men som sagt, detta var väl typ 10 år sedan eller nå´t så jag har ingen aning om hur det är idag.

Sedan har jag hört att Nynäshamn ska ha ngt fint hotell med SPA, men har aldrig varit där. Har dock kompisar som var där en helg och tyckte det var jättebra! Kanske värt att kolla upp? Detär ju itne riktigt i skärgården då, men nästan.

Hur är det med typ Vaxholm???
    Om man nu kan tänka sig ngt som är lite "mindre" skärgård, men ändå lite skärgård...

• sweetstreet

Nenne,
    skitskumt med din temp!!!!
    har den med ditt höga järnvärde att göra?

• sweetstreet

TACK förresten för era stötterop till att jag "gav svar på tal" till chefen.
    DET var tydligtn riktigt bra. För igår fick jag skjuts hem av henne och då bad hon tusen gånger om ursäkt och förklarade att det där skitskumma mailet (som jag blev så arg på och svarade på) var ett resultat av en jättehemsk och stressig dag för henne där bl a hennes handväska blev stulen och sedan ett samtal med hennes chef där han skrikit åt henne och varit skitsarg på henne....

JAg tyckte synd om henne faktiskt. Visserligen ska man ju inte låta sådant ta överhanden ochs edan skicka ut mail, men visst, jag vet att jag själv säkert skulle blivit påverkad rejält i humöret efter en sådan dag så jag har ful förståelse. MEN jag tycker kasnke att med den erfarenhet hon har (hon är inte ny eller purung) så borde hon själv ha insett att hon inte skulle skickat mailet alls förrän en till två dagar senare när hon lugnat ner sig! men men.....
    Det kändes iallafall bra att hon bad om ursäkt! Jag tycker det är ett stort plus. Många chefer skulle aldrig göra ngt sådant.
    Säga vad man vill om min chef. Ibland är hon j-gt oproffsig, men hon är samtidigt vökdigt "prestigelös" och det gillar jag. Hon drar sig inte för att erkänna om hon gjort fel.

• sweetstreet

Telis!
    Hahahahaaa! Oooooooooh!! NATTLINNET HJÄLMEN OCH DAmmsugaren som en boa kring halsen!!!!
    Wiiiipppiippiddipppidddiiiii!!!!!!
    Vilken syn!!!

• sweetstreet

Vadå ingen koll på tempen??
    antingen är den väl hög eller så är den låg??????
    Hur svårt kan det vara???

• sweetstreet

Japp det är jätteskönt när man känner att man faktiskt har rätt, men blivit påhoppad och sedan kommer den personen senare och ber om ursäkt.
    Me like...!

• sweetstreet

Du nenne!
    Jag tror inte vi vill veta var Telis had moppen......!!!!!

Say no more....!!!

• sweetstreet

Ja jag undrar också ifall du har ngn infektion på g eller så??
    Känner du dig hängig eller annorlunda mot vad du brukar? Tröttare?

• sweetstreet

Ore

Fast nu msåte jag nog tyvrr återgå till jobbandet...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare