• Ore

Barnkarusellen snurrar vidare

Apropå känna igen folk så satsade jag på att stå och se förvirrad ut när jag träffade de andra i Göteborg. Det gick utmärkt, Piggelin hittade mig!

• Ore

Hmm? På "alla" mina datorer så sitter i princip bara jag (och möjligtvis maken) så jag loggas in så fort jag öppnar BT...?

• Ore

Ja, det var ju litet småpinsamt ja Tur att Pirr var modig där...

Men tjejen tog ju inte illa upp i alla fall

• Ore

EA: Korka upp litet fredagschampagne istället, så kanske dirty talk kommer igång bättre...?

• Ore

Piggelin: Säg till när ni vill ha planeringshjälp, vi började ju spåna på kokos bröllop för ett tag sedan...

• Ore

Skål på er!

*dricker några snabba klunkar och ska sedan försöka ringa badrumsplaneraren igen*

• Ore

Wiihii, de svarade... Men den jag skulle prata med var upptagen...

• Ore

En fest ett tag efter bröllopet låter jätteskoj... Vi var litet mer traditionella och _ville_ ha sittande trerättersmiddag osv. Men tanken att ha ett utomlandsbröllop, och sedan dela upp festerna i "middag med släkten" och "partaj med vännerna" for förbi i huvudet... Det föll dock bort ganska snabbt eftersom jag i så fall ville ha sandstrandsbröllop, och maken inte gillar sol och värme något vidare.

• Ore

Åh, blir det aktuellt med sånt bus så har jag mängder med idéer... Ingen gjorde något i vår lägenhet. Kan bero på att min syster som hämtade mig för att ta med mig till frisören tittade in i lägenheten och konstaterade att röran som var där var tillräckligt illa utan att de var där och gjorde det värre...?

EA: Min man tycker att allt över 20 grader är direkt jobbigt, och allt över 25 är outhärdligt... Annars får han grymt snygg solbränna!

• Ore

Lappis: Håller med, livet ÄR orättvist... Även om jag *pepapr,peppar" inte kan säga att jag råkat ut för så många orättvisor...

Liten: Sånt är jobbigt, när man inte känner igen folk. Jag råkade ut för det när jag väntade på spårvagnen, och en kille ropar ut "nej men hej Ore" (eller ja, han sa mitt riktiga namn...). Eeeeh, vem är detta, tänker jag... Vilket han märkte (jag har definitivt inget poker-face) och samtidigt som jag kom på det så sa han vad han hette... Gammal klasskompis från grundskolan, son till mina föräldrars jättegoda vänner och jag skulle känt igen honom om han inte bytt stil TOTALT! Blev nästan pinsamt där...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare