Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

eh...
    Nu kom jag på en grej jag måste göra. Stoppa en utskrift i ett kuvert och sätta på frimärke! Tar säkert 3 timmar! Så, nej tack Ore, jag klarar mig.

• nennesjuttioåtta

ja, jag undrar också varför inte EA har varit inne på ett tag.

• nennesjuttioåtta

Vickan
    åååh vad trist med besked NADA. Hoppas du vågar hoppa snart igen!

• nennesjuttioåtta

Koko
    Hur många kilo lättade du? Gratulerar till leveransen!

• nennesjuttioåtta

EA & BlivfruL
    jag vet inte vad jag ska skriva. Det SUUUUGEEER! Varför får hela grejen en att känna sig så totalt jävla misslyckad och tappad bakom en vagn eftersom "alla andra" verkar ha fattat vad det hela går ut på. Stoppa in den i rätt hål och sen kommer det ut en grapefrukt lite senare. Voilá!

Jag har också tappat bort mig. Jag är inte alls samma glada, sociala person som innan. Vi har även pratat om vad som kan hända OM om om om vi ngon gång skulle bli föräldrar. Man har ju ändå på något vis föreställt sig guld och gröna skogar och då löser sig allt. Men tänk om vi har kämpat i flera år och sen blir allt kaos och katastrof eller bara skitjobbigt när vi väl får barn? Det kanske är jättesjukt, jag får förlossningsdepp, barnet dör, kolik, ADHD, handikapp, vi slutar vara vi och bara blir mamma/pappa, man bråkar om pengar.... Var det värt det då? Förmodligen kommer ni som vet att säga att visst är det tufft ibland men det positiva överväger det negativa. Men tänk om det inte blir så...

Sweetstreetsgumseligumsan
    Hahaha, jag kan ju säga att Lipton hade en MYCKET avgörande roll i val av kattras och färg.

• nennesjuttioåtta

För övrigt ska jag bli uppringd av min husläkare idag få se vad han har att säga.

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    Jag förstår dig fullständigt! Men hoppas, hoppas så att det här utomkvedet var en engångsföreteelse! Jag tror alla här skulle tänka samma tanke om de var i din situation. Att blir man så dålig igen så har man gjort det man kunnat och måste gå vidare.
    Även Viktualia,

• nennesjuttioåtta

Jahapp, han sa ju inte så mycket. Jag skulle tydligen ha tagit fler prover men det har jag missat. Får väl dit nästa vecka igen då. GAAH!

• nennesjuttioåtta

förresten hallå ellerrrrr

thank god it's friiiiiidaaaaaaaaayyy!!!!!!!! :-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare