Barnkarusellen snurrar vidare
Hej September! Själv då, hur mår familjen?
Hej September! Själv då, hur mår familjen?
Ja, om man bara visste när man haft ÄL så är det enklare att förmedla BIM ... men troligen för en vecka sedan... vilket innebär en vecka kvar till BOM.
Gällande träning så var det just intensitet som min akupunktur opponerade sig emot. Skulle dra ned den med hälften! Sen om jag tränade med låg intensitet varje dag eller i flera timmar det struntade hon i... åtminstone sa hon inget om det. Nå väl, ska börja igen hos min nya akup och hon har hittills inte kommit med några no, no över huvudtaget.
Liten - vad härligt med slottsweekend. Är det något ni firar?
muggles - var nog inte klar i det jag skrev utan det är samma som jag gått till två gånger i januari (ska börja igen). Gick ju hos en annan dam i höstas.
Maken visade sin telefon igår i sängen ... japp, telefonen inte pitten. Den visade SOOOOOOOOOOOL fr o m imorgon ända till på lördag. Jag hoppas BBC har rätt!
Liten - helt rätt att ta lite tid för er själva. Låter supermysigt!
Angående träning så hade jag packat min väska för lite pump ikväll men imorse kollade jag halsen och den är fortfarande lite röd och öm så jag vågar inte . Det får bli att promenera hem istället... eller kanske promenera i lite affärer efter färgglada vårkläder .
Tinga - de försöker lura över oss dit! Är bara på två trådar på FL och där har ju nästan alla blivit gravida den här vintern så det är såååå lugnt. Ingen har skrivit sen i förra veckan och själv känner man sig som vanligt jäkligt misslyckad och negativ hela tiden.
september - undrar bara vad det gör för skillnad för FL/BT om vi är här eller där?
Liten - skulle vara trevligt bara det att jag inte har några träningskläder med mig (lämnade dem i hallen hemma) samt att 16.30 är lite väl tidigt. Yogan ligger rent generellt på jäkligt knäppa tider - tidigt eller sent. Försökte hitta något lugnt pass imorgon ... hur är den där core puls?
Ja, det är just det. Om det är snuva så är det ju ok om man inte känner sig hängig men just halsen så måste man ta det varsamt.
Liten - ok, då ska jag inte gå på Core puls. Ska kolla vad som finns imorgon men det mesta klasser har långa köer. Det blir kanske en promenad istället.
All stryketräning är tråkig men nödvändig ... så ser jag på den sortens träning.
Och blodpudding är gott!