• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

Kikar bara in här som hastigast efter ett besök hos akupunktören. Hon är så mycket mer öppen och frågar massor om både det ena och det andra. Intressant! Fick med mig en jättepåse med örter som jag ska dricka i 10 dagar framöver. Ska inte dit igen förrän om två veckor. Superskönt!

• Lapinette

Tänkte också på nenne imorse men antar att hon jobbar för fullt så det är därför vi inte sett henne!

Kokisen - ta det luuugnt! Jobba mycket samt ont i halsen låter inte som en hit. Hoppas du kan och får vila dig snart.

EA - konstig mens! Kan det inte vara så att du aldrig hade ÄL? *snillen spekulerar*

• Lapinette

nenne - drar ni igång IVFandet redan om en vecka??!!!

• Lapinette

Kram till Tinga som verkar ha det superjobbigt!!!

• Lapinette

Ego - har börjat dricka örter igen. Tog bara ett drygt glas vin på krogen igår med mina singelväninnor och gick hem innan 23.00 för att koka örter. Inte illa pinkat av en liten kanin.

• Lapinette

Och så glömde jag det viktigaste - FRRRIIIIIDAAAAAAYYYYYY!!!! Fram med skumpan!

• Lapinette

nenne - ok samtal först. Normalt brukar man få ta lite tester innan man startar typ HIV. Fast dem kanske ni redan har gjort? När de testerna är klara brukar man sätta en plan. Sprutstart ... och planerad ÄP så det passar er och kliniken. Har ingen aning om hur fullt de har uppe i Falun men på CvL har det gått ganska smidigt att få tid (förutom i augusti då det var överfullt).

• Lapinette

nenne - vad tror du att det är?

Min akupunktur frågade mig igår om jag svettas om nätterna. Jag talade nämligen om att jag alltid är kall om händer och fötter men är varm om natten. Var på väg att fråga henne vad det skulle innebära OM jag svettades (vilket jag inte gör) men gjorde aldrig det .

• Lapinette

nenne - troligen den långa för jag tror det är vad de normalt gör uppe i Falun (liksom på CvL). Den enda kliniken jag känner till som automatiskt startar med den korta är St Göran.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare