• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

Ore - hörde du inte dunsen i duschen??!!

• Lapinette

Jag dricker den och säger högt mmmm... vad gott! Ska försöka ha en positiv inställning till det här annars kommer aldrig att funka. Ska bara dricka den här mensdrycken i 3 dagar så värre än så blir det inte. Sen återgår jag till min svarta dryck igen. Huuuuuurrrrraaaaaa!!!

• Lapinette

Jag är skittrist! Ger alltid upplevelser då maken är omöjligt att köpa prylar till (kräsen). Så en golfweekend låter bra i mina öron.

• Lapinette

AM - dålig kund här! Bokar alltid mina upplevelsepresenter själv typ resor, teaterbiljetter, weekends etc. I år blir det Madonna i Göteborg när maken fyller år .

• Lapinette

En annan gillar att googla och överraska med en biljett.

• Lapinette

Och jag vill ha en tjej! Här är det inte tal om en av varje sorten utan jag är totalt inställd på ett barn.

• Lapinette

Ahhhh .. ett ämne jag känner att jag hänger med i. Jag är en fd Mexx-kund som handlade jättemycket där för typ 10 år sedan. Sen vet jag inte vad som hänt men attans vad trista kläder de har numera. Esprit gillar jag starkt och ångrar så att jag inte handlade i Barcelona då deras utbud var mycket större och bättre än här (går alltid längst in på Collection ... resten skiter jag i). Annars är Part Two och InWear en annan favorit och korall älskar jag!!!

• Lapinette

nenne - 70-75 % ... skriver dem efter hur många försök??!! För vid en IVF säger man väl att chansen är ungefär 30 %.

• Lapinette

nenne - har du skickat din höga temp till mig? Jag är på tredje dagen mens och har en temp på 36,7. Som det sett ut tidigare har den varit nere på typ 36,3. Vad är det som pågår i min kropp? Känner mig faktiskt jäkligt uppgiven just nu .

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare