• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

Vad trist Telis att de hittar felet ... så man kan åtgärda det?

• Lapinette

nenne - fasen också ... jag tillhör de där 30 % eller räknar en utomkveds in bland de 70 %. Jag menar är 70 % fullgågna graviditeter eller även sådana som fått missfall?

Ang. tempkurvan så har min akup bara tittat på mina tidigare (riktigt fina) kurvor från i höstas. Under tiden jag haft utomkveds har kurvan jojjat upp och ned i o m feberattacker efter varje nytt utbrott (blod + smärta). Sen jag testat negativt har tempen istället legat högt. Vi får se vad hon säger i nästa vecka. Har ju inte varit där den här veckan utan dricker så snällt örter istället.

• Lapinette

nenne - japp 8 stycken i frysen. Vill dock inte göra så många insättningar så vi måste försöka skilja ut agnarna från vetet på något sätt. En positiv sak är ju att eskimåerna blir inte äldre och om livmodern blir det gör ju inget.

• Lapinette

Telis - spikmatta ska vara suveränt! Något jag själv har funderat på gällande blodcirkulationen ... i strävan över att bli gravid. Som sagt, vad gör man inte (får nålar instuckna, dricker äckliga örter, tar hormoner ... så varför inte ligga på spikmatta också!).

• Lapinette

Jag är övertygad om att nenenlainen kommer att lyckas! Bara få bukt på din kropp som verkar vara lite ur spel med höga järnvärden etc. Sen kommer det bara att säga SMACK och det lilla embryot sitter som smäck mot livmodern.

• Lapinette

nenne -
    Själv var jag på Yoga och vred kroppen halvt ur led. Tur att man dansat halva sitt liv så man är någorlunda mjuk och har lite balans.

• Lapinette

Lyckade IVF'er
    Koko - på försök 1
    Clownis - på försök 1

Misslyckade IVF
    Telis - 3 försök
    gosnosen
    Lapinette - 3 försök + 1 FET
    Frejis - 2 försök

• Lapinette

Visst men inte genom IVF. Detsamma gäller min kollega. Hon gjorde 4 IVF varav det sista ledde till missfall. Sen blev hon gravid på naturlig väg.

• Lapinette

Gosnosen tittade ju in på resetråden i förra veckan.

• Lapinette

Telis - hur känns det själv ... våren och sommaren börjar ju närma sig och kanske ringer de snart och säger att det är er tur.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare