Barnkarusellen snurrar vidare
Min sjönk till 36,7 ... hoppas den fortsätter ned imorgon för den har legat på tok för högt den senaste månaden.
Min sjönk till 36,7 ... hoppas den fortsätter ned imorgon för den har legat på tok för högt den senaste månaden.
nenne - "plötsligt så händer det"!
Inga symptom som du vill delge oss i väntan !??!!
nenne - håller tummarna!!!!
kokosien - OM vi får barn någon dag så tänker jag gå ned i tid. Vill absolut inte stressa och fara omkring som en galning. Har sett mina kollegor som sprungit hit och dit med andan i halsen och jobbat kvällar för att ta igen tid som de förlorat etc. Dessutom är jag och chefen de enda här på mitt jobb som arbetar 100 %.
Hur fick jag till det här - koksien??!!!
Hej Cissi!!!!
Visst här har den röda faran kommit tillbaka! Känns faktiskt jättekonstigt att blöda igen och att ha en "normal" mens (förhoppningsvis).
och våfflor då? Går det också bort?!!!
Det är ju våffeldagen idag! Så chefen stod i köket och gjorde våfflor med hjortronsylt och grädde. Mums!
Kikar in för att se hur det gått för nenne .... shit tjejen! Jag började faktiskt tro att det var något på gång nu!!! Varför kan det aldrig funka för oss??!! STOR KRAM
Tinga - vad skönt att du ska träffa båda två!
nenne - jag hoppas vilken dag som helst och inte om 10 år när man inte är långt från döden.
Kokade igår menspåsen och attans vad äcklig den är. Nu dricker jag inte svart utan diaréefärgat ... MUMS!