• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

Page - vad skönt att J är uppe på benen igen och har börjat jobba. Det lär nog ta sin tid att bygga upp kroppen och immunförsvaret. Själv känner jag mig rätt krass ´(fick ju t ex halsfluss) och det är ju bara efter lite utomkveds.

• Lapinette

Page - attans hur kunde du missa det??!! Tycker inte jag skrivit om något annat än blod, tårar och värk de senaste månaderna. Tja, när hade jag det? Från mitten av december ända tills för en så där 2 veckor sedan. Inte mycket, ingen brusten äggstock utan bara några vilsna celler som inte alls ville lämna min kropp utan hade gömt sig på något bekvämt ställe.

• Lapinette

Page - 3 månader, det var så litet att de helst ville att kroppen skulle ta hand om det men mot slutet var läkarna beredda på att skicka mig på cellgift men det skrämde visst upp cellerna och de började ge med sig av sig självt.

• Lapinette

Page - det blev utomkveds vid min sista IVF i december. Läkarna säger inte mycket mer än att sånt kan hända medan min akup säger att vi ska åtgärda levern för det är den som gör att kroppen tvekar - behålla, inte behålla.

• Lapinette

Page - jag vet inte vad jag tycker och tror längre än att jag inte vill vara med om detta igen. Känner mest för att hoppa av den här jäkla karusellen.

• Lapinette

Liten - låter skönt att ha noll koll gällande ÄL och tant.

• Lapinette

Blivand fru L - lycka till hos läkaren. Håller tummarna att din makes simmare duger.

• Lapinette

Jösses vad ni skrivit tjejer! Har nu suttit och läst ikapp morgonens diskussioner och ser att jag missat ett av mina "favorit" ämnen - IVF. Själv har jag varit hos akupunktören och fått lite nålar, pratat om den senaste mensen samt min höga temp och fått 3 nya påsar med mig hem som ska kokas. Ska dit om en vecka igen.

kokisen - vad trist med matförgiftning. Krya på dig!

Liten - har Kanebon gått upp så pass?! Jag köpte en i förra veckan och tänkte faktiskt inte på vad jag betalade. Hade då letat efter den i dryga två veckor. Slut över allt!

nenne - grattis till förlovningsdagen! om du vill ha lite mer info om IVF-karusellen så kan jag leta fram lite. Har allt nedskrivet.

• Lapinette

Antecknar - sjukgymnast som framtida yrke.

• Lapinette

Ore - raklödder i håret ... ja, vad tänkte du på då? Själv har jag haft hudcreme i håret ... skit för de företag som har samma stil på alla flaskor. Fattade först inte alls varför det inte löddrade.

Ego - här stinker det tallbar och skog (kokar örter för fullt).

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare