Barnkarusellen snurrar vidare
Telis - har också hört att man vänjer sig vid spikmattan. Hang on!
Telis - har också hört att man vänjer sig vid spikmattan. Hang on!
Hej Cissi!
Har undrat vart du varit denna vecka då du inte har tittat in. Trist med magsjuka! Förstår att det känns skönt att veta att det endast är en dryg månad kvar på jobbet inkl. påsk och 1:maj . Jag vill också vara mammaledig!!!
Har inte planerat in något FET. Första tanken var i maj men nu känns det mer som om jag vill skjuta upp det till i juni. Har inte pratat med min akup om det än men det känns som om kroppen är i total obalans efter utomkveds och IVF. Det är förmodligen bättre att vänta ... men som sagt, inget är bestämt än.
Cissi - vet inte om du har missat det men nenne ska dra igång sin första IVF i april (ÄP i maj).
Jag gjorde ju detsamma när det gällde min IVF i höstas och sköt på den 2 månader då hon inte trodde att det skulle ha funkat i sep/oktober då jag först planerat in den. Jag tror och tycker inte det är någon idé att slänga ut 8 500 kronor om min kropp inte är beredd/mottaglig. Och just nu känner jag inte ett dugg för att göra något alls ... hade jag inte de små eskimåerna i frysen skulle jag gladeligen lägga ned allt och bara leva livet och må bra.
Cissi - sen är det ju så att embryona i frysen har den ålder och kvalitet som de hade när de frös in dvs de är inte en dag äldre. Jag blir dock äldre men det avgörande är deras ålder ... inte min. M a o behöver inte ha panik.
Frejis - faktum är att jag börjar bli bekväm och mår inte alls dåligt av att känna och tänka att jag inte vill längre. Just nu njuter jag bara av att må bra och känslan över att mensen faktiskt tog slut denna månad var himmelsk!
Nej, absolut inte och har man väntat/försökt i 3 år så skit i samma om det blir i maj/juni eller augusti... om det överhuvudtaget blir!?
Vårbrunch låter trevligt .. dock är jag borta flera helger framöver (Frankrike).
Picknick 9-10 maj låter bra! Snacka om framförhållning!!!
Kokisen - tror jag vet vilket avsnitt du kollar på. Gråtar nästan alltid när jag ser extreme home makeover.
Den blå kaninen tittar in som sen ett par år faktiskt accepterar grönt (inte tidigare). Rött tycker jag är superhärligt men eftersom jag haft en stor och lååååååååång blå period så ger det inte riktigt in än hemma.