• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

AM - Svansjön hade 3 pauser och ingen familjemedlem somnade = bra betyg!

• Lapinette

Nötknäpparen har jag sett på Operan (typ 15 år sedan) fast jag antar att den är lite mäktigare på Metropolitan. Jag såg Svansjön för 2 veckor sedan. Har alltid velat se den. Speciellt då vi (var där i jobb) skulle ha sett den i St Petersburg men föreställningen blev utbytt mot Don Quijote pga sjukdom.

• Lapinette

Sprang en hel del på Operan när jag var i 18-20 års åldern då mamma var tillsammans med en trumpetare som jobbade där. Så Trollflöjten har jag också sett .

Det var någon här inne som hade sett uppsättningen från Moldavien ... vem var det?

• Lapinette

AM - är hon så vild?! Du som visade sig vara Ernst Kirchsteiger på FB. Hon kan ju knappast fått det från dig?! Stämmer det där med myspys, barfota och tända ljus? Några av mina väninnor som gjort den där testen stämmer det verkligen på men så en person ... hon verkar inte förstå hur hon egentligen är funtad för hon blev Johan Glans "En glad prick som alltid har ett skämt på lager" och hon är den mest pessimistiska människa jag känner.

• Lapinette

Mer illamående till folket!!! Släng över lite hit vettja.

• Lapinette

AM - har inte vågat och rent generellt ratar jag allt sånt på FB... men vi får se hur länge jag kan hålla mig .

• Lapinette

Ore - kom hit och gnugga av dig lite ! Fast med tanke på alla gravida eller nyfödda på mitt våningplan så borde jag ju få lite graviditetsbacillusk.

• Lapinette

Ser scenariot framför mig när jag möter min gravida granne och vi ska ta hissen 6 trappor ned tillsamans *gnugg, gnugg*.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare