• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

muggles - tror den är på gång ... kan nog säga mer om ett par timmar.

• Lapinette

muggles - har inga som helst förhoppningar utan känner mig nöjd om den kommer idag som jag även trodde (tempen). Vill få ordning på cykeln och slippa bök och stök efter utomkveds.

• Lapinette

AM - stoor var nog inte rätt beskrivning av dig ... skulle nog beskriva dig som lång, ståtlig och vacker ... men inte stor. Ja, kanske nu med gravid mage då.

• Lapinette

Säger de 1 timme så lär det nog bli hela eftermiddagen!

• Lapinette

nenne - så ingen tant än!?! Vågar man börja hoppas lite ... bar lite kanske?!

Själv såg jag tant imorse och känner mig som jag brukar svullen och början till ont i magen. Det blir att koka "menspåsen" ikväll och dricka nya örter i 3 dagar.

Annars så var jag hos min ansiktsterapeut igår (ser ut som jag har röda hund idag) och hon brukar alltid berätta om sin väninna som gör IVF efter IVF. Nu väntar hon tvillingar! 45 år och 10 IVFer senare. Helt otroligt att vissa inte ger upp utan försöker, försöker och försöker. Beundransvärt!

• Lapinette

Ja, jag är inte alls ledsen för mensen utan mer nöjd att jag faktiskt kunde räkna ut vilken dag den skulle komma tis-onsdag. Maken vart lite imponerad !

Svinkoppor låter verkligen jätteäckligt! Stackars liten som har dem i munnen också.

Menspåsen ska ikväll kokas och sedan drickas ... inget annat! Komiskt nog är det lite mer röda örter i denna påse.

nenne - akup brukar kunna känna om man har gravpuls men det kanske är för tidigt för det?

• Lapinette

Ja, fast 45 och vänta tvillingar låter inte som något jag drömmer om faktiskt. Har jag inte barn innan jag fyllt 42 år så får det nog vara ... fast å andra sidan så händer det, så händer det och abort lär jag nog knappast göra.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare