• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Glömde ju.....jodå maken fick sig en omgång igår

• Fru E

Gosnosen-roligt att du tittar in här
    Är det lättare att få ägg donerade om man vänder sig utomlands?? Har för mig att jag hört det någonstans men snurrig som jag är så kan det lika gärna vara fel

Tyvärr var inte gaskillen någon sexig hunk utan en medelålders gubbe men han hade glatt humör iaf alltid nåt

• Fru E

Mohahaha har lyckats mygla mig till en ny gaspanna nu vaktmästaren var dum nog att fråga om jag ville ha en ny panna eller inte så då får han skylla sig själv!

• Fru E

Tillbaka från möte!

Förstår inte varför alla vill ha allting gjort just dessa veckorna på jobbet!!!!! Har fullt upp hela april som det är redan och nu krånglade de personerna jag var med på möte med och ville ha specifika uträkningar och detaljer på allt som inte går att få fram då jag baserat det på statistik och ännu mer statistik och antaganden.....arghhh

Jaja ska jobba några timmar nu innan det är dags att åka hem till en av tjejkompisar och hjäpa henne med ideer inför hennes bröllopstårta

• Fru E

Snaily-välkommen till mitt och Mugglans cykelgäng med konstiga cykler

Mina spottings verkar ha blivit skrämda av påhoppet av maken igår för idag är de putsväck helt plötsligt *kliar mig i huvudet*

Lappis-usch cancer får jag rysningar av då morfar, mamma och två av hennes systrar dött i det.....

• Fru E

Ja jag hade gärna nollställt hjärnan så att jag inte visste vilken dag jag var på....

• Fru E

Ja men glömde ju att hälsa från Mrs B
    hon har fått det jobb som hon sökte från början dvs heltid i so och sv under majmånad *tjohooooo*

• Fru E

Vickan-ja media ar ett gissel.........de aaaaaaaaaaaaaaaalskar att dra fram alla snyfthistorier och trissa upp och vinkla allt sa mycket det gar aven om det inte ens ar sa stort fran borjan eller ens relevant, SUCK!
    Vi ar ju ute i blasvader preis hela tiden.......

Blivande Fru L-roligt att du tittar in och anda mar bra ska ni gora ivf privat med eller prova via landstinget forst?

Har tilbringat kvallen hos en av tjejerna och pratat brollopsmuffins och lite annat, himla trevligt att prata av sig lite.

Undrar dock var maken ar.....

• Fru E

BS-men har du matt dig ocksa???? Du kanske omfordelar vikten men inte marker det i antal kg......

• Fru E

Vickan-oki, vi hamnar ju alltid i media trist nog.....

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare