Barnkarusellen snurrar vidare
God Morgon!
Imorse tog vi tag i att gå fram och tillbaka till stationen på morgnarna för att maken ska gå ner i vikt. Riktigt skönt nu när det är ljust och lite bättre väder
God Morgon!
Imorse tog vi tag i att gå fram och tillbaka till stationen på morgnarna för att maken ska gå ner i vikt. Riktigt skönt nu när det är ljust och lite bättre väder
*Fniss*
Jag ska tydligen både bli intervjuad och fotograferad i en tidning som en av mina samarbetspartners har, för de vill belysa att vi jobbar med dem. Trevlig värre men blir ju aldrig bra på bild....
Mrs B-Grattis till att ha klarat både tenta och viktnedgång!!!! Så glad för din skull
BS-Upp med hakan!
Ore-du får fundera lite till och känna efter vad som känns bäst för dig angående springningen
Vickan-Grattis till dig!
Liten-vad är det för pralinformar du ska beställa? Baknörden tittar fram......
Liten-de såg riktigt proffsiga ut
Liten-hehe då proffsig är jag inte men pralinerna som man får i de formarna såg väldigt fina ut på bilden iaf
AM-barnen kan inte påskpyssla med varandra så att du kan ta det lite lugnt alt sitta med och pyssla?
*dags för möte*
Muggles-här är nog ÄL över så kan skicka den vidare till dig har varit flitig aktivitet i helgen vilket är att tacka snigelslemmet för lyckades få till trippelresultat från min sida igår så är rätt nöjd
Ska ju ta blodprovet på onsdag och hoppas på toppresultat därifrån såklart
BS-såg gyn att ÄL hade börjat stabilisera sig igen eller?
MSW-herrejösses vilken ung mormor du har, min är 96 och ändå är jag bara 28