Barnkarusellen snurrar vidare
AM
Ja, det finns ju nära iofs, men tror att blir det bebis så ligger lukten från pappersmassefabriken mer närmre verkligheten.
AM
Ja, det finns ju nära iofs, men tror att blir det bebis så ligger lukten från pappersmassefabriken mer närmre verkligheten.
koko
vi har bara haft bondkatter hela tiden hemma, så ras är egentligen inte ett krav men ett hett önskemål. Fast helst gratis.
Cicci
Välkommen hem! Tänkte på dig idag men trodde det var först i morgon du skulle dyka upp.
testade minus i morse.
nada tant och fortfarande hög temp (men den är ju helt jävla urkukad så jag litar föga på den).
Nu måste jag berätta för chefen eftersom det kommer bli en hel del frånvaro framöver... GAH!
hej igen
tillbaka efter planeringsmöte...
Tack för all omtanke!
Cicci
nja, dag 34 idag så för tidigt är det ju inte. Om jag inte är låghormonare...
Men jag var föga förvånad att det blev minus trots att jag hoppade in i duschen innan resultatet och hann tänka både hur jag skulle skriva plusset här i tråden, berätta för min man och ringa till gyn och säga att vi inte behöver komma på något ivf-samtal... Fuck.
Lapinette
ja, vännen, jag har ingen jävla aning. Och hade inte akupunktören sagt igår att min puls var annorlunda så hade jag nog inte ens trott något själv men direkt triggas ju förhoppningarna. Men, men...några dagar kvar till ivf-samtalet och kanske kanske kommer de fram till vad som är felet då. Kram på dig med! Det blir kanske vår tur en dag.
hohoo
tack trädgårdstomten för att det är FREEEDAAAAAAAG! Här skiner solen, -10 grader och rea på K-rauta, min nya favoritaffär! Här ska renoveras!!!
Tanten kom i morse! Välkommen, trots allt. Nu är det nya tag nästa vecka och framöver!
Välkommen brunettbruden!
Kängu *ryys* vilka otäcka drömmar!
EA
Jag vet ju vem som bjuder på tårta när hon plussar (typ snart!!!)
*masserar Telis*
Usch, surfar runt på en massa ivf-klinikers hemsidor men blir bara så nervös. 70-75% blir gravida, men tänk om vi hör till de där andra...?
Lappis
oj, nu har jag skicakt den. Om du förstår dig på den, hahahaha!
Ja som sagt, vad är det med oss? Vad säger din akupunktör? Min fattar ingenting, och framföralt inte hur jag kan frysa men inte känns kall på fötter och händer, och är så varm i kroppen. Jag säger: Nackskott!
Lappis, så här står det på klinikens hemsida:
chansen att bli gravid med hjälp av en IVF-behandling i Sverige är mellan 30-35 %, dock har ca 70 % blivit gravida inom ramen för 3 behandlingar.
telis
jo, det är ju bra, bättre än vad jag trodde fast det går inte in i huvudet att det är bra, jag vill vara hundra procent säker att detta kommer lyckas... :-s
lappis
Visst har ni 8 eskimåer nu?