Barnkarusellen snurrar vidare
mugglan - påsk är om en dryg vecka men visst jag ska inte packa riktigt än. Trist med läckage!
mugglan - påsk är om en dryg vecka men visst jag ska inte packa riktigt än. Trist med läckage!
Barcelona och cava - done this year! Nu väntas den riktiga varan - Champagne!
Sorgligt besked här på jobbet - min chef har cancer .
Vattenskador är lömska och inte alltid lätta att upptäcka. Vår granne skulle fixa något hallen och upptäckte vattenskada ... från badrummet ut i hallen. Det var bara att bryta upp golv och ställa stora värmefläktar där i några månader.
Tinga - intressant läsning gällande stimulans kring munnen. Låter ju verkligen rimligt men kanske inte är det första som dyker upp i skallen när man sitter där och sliter sitt hår då de inte vill äta.
mugglan - tror inte man får något för att donera ägg förutom en härlig resa till klimakteriet .
Vickan - trist med en pissdag!
Min var inte så skoj heller med chefens cancerbesked och sen sent om sider igår upptäckte vi att hotellet som vi trodde att vi hade bokat i söndags för halva priset i LA inte var bokat och att priset nu gått upp igen . Så åter en kväll då jag somnar efter midnatt för att jag är förbannad över en miss jag gjort (i söndags natt hade det med min bank och aktier att göra).
Det braiga och bästa igår var att maken fick ett samtal från en läkare som sa att hans knöl bakom örat INTE var cancer .
BS - cancer är superläskigt!
Liten - det är jag verkligen! Makens pappa dog i cancer för en så där 10 år sedan, i typ 45-års åldern.
Brunettbruden - har inte varit i USA alls tidigare så vår tripp till Kalifornien i sommar blir den första för mig.
Har nu varit på möte med chefen då han berättade för övriga om cancern, vad som kommer att hända framöver samt hur vi löser de jobb som han gör idag.
En till som gillar mystik men som inte tror på allt.
Page - ja, han gick sen in på internet och hittade alla möjliga sjukdomar. Sen sov han inget den natten och mådde skit dagen efter. Gick till läkaren som tog ett prov och nu är allt frid och fröjd igen (i vår familj ... inte i min stackars chefs familj). Hur är det hos er Page? Hur mår maken just nu?
Ganska så nedstämd och lite chokartat. Från att ha haft ont i magen till cancer på en vecka. Vi är ju inte så många så det påverkar oss ganska så kraftigt. Sen jobbar även hans mamma och pappa i företaget. Igår satt hans mamma här och grät efter att ha fått beskedet. Jag var den enda som var kvar och tröstade.