• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

AM - så du menar inte knUlltofflor??!!!

• Lapinette

nenne - låter supermysigt med fix i trädgård och inför kattköp. Vad har jag själv att komma med? ... nada Solen ska skina imorgon och jag/vi ska på danstävling vilket normalt tar en heldag. Har sett fram emot det men hatar att vara inne (minns när jag själv skulle in i den sunkiga tävlingshallen en strålande lördag) när solen skiner. Funderar på om och hur jag ska hinna med båda (tävling + sol).

• Lapinette

nenne - ja, då är du sjuk! Förresten hur går det med tempen? Min gick idag ned till 36,4 ... ställde mig optimistiskt på vågen och hoppades att även den följde min tempkurva . Men icke sa Nicke.

• Lapinette

nenne - en rosa peruk till katten kanske??!!

Cissi - tempen ska normalt ligga lågt från man har fått (eller dagen innan) mens tills man har haft ÄL (dagen efter sticker den upp). Sen ligger den högt t o m mens ... osv. Denna gång har jag troligen ÄL när vi är hos släkten i Strasbourg .

• Lapinette

nenne - ja visst är det typsikt lördag - sol, söndag - regn . Men så har det alltid varit (tävling = sol).

• Lapinette

nenne - trist med svamp!!! Min temp har inte dykt alls utan småputtrat lite halvdant nedåt från 37,0. Helknas är den!

• Lapinette

nenne - den har totalt fått spelet efter utomkveds. För konstigt nog så föll den under tiden jag hade de små cellerna kvar i kroppen fast med höga toppar (feber) dagen efter jag haft en "attack" (magvärk).

Ja, det verkar supermysigt med en lite kisse. Själv är jag sugen på hund men maken är förnuftig och säger nej.

• Lapinette

MSW - min tempkurva var superfin i höstas (stolt)! Fast å andra sidan så hjälpte det mig inte till graviditet. Dock tycker jag det är bra och en av anledningarna till varför jag fortsatte tempa vid utomkveds - för man vet när ÄL har varit och kan då räkna ut sin mens. För mig var det ju lite svårt ibland och veta om det var en utomkveds värk eller mensvärk som jag hade.

• Lapinette

EA - normalt säger man att perioden mellan ÄL och mens är densamma så men att dagarna innan kan variera. Jag har en cykel mellan 28-31 dagar (med vissa avvikelser efter IVF) och har hittills alltid haft ÄL (de gånger vi kollat VUL, vid insemination, vid "kissa på stickan", IVF etc.).

• Lapinette

EA - ska inte du öppna konditori?!!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare