Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Shit, måste du döda mig nu när jag outat det!

• nennesjuttioåtta

lappis
    vad sa akupunktören den här gången då?
    Jag ska till min idag igen, men där blir det nog inget barkavkok utan bara snällt räcka ut tungan för inspektion. Kanske ska be om lite örter... hehehe nej det vågar jag inte.

• nennesjuttioåtta

AM
    jasså, de tyckte det... jättemärkligt hörrudu.

Glömde ju önska Tinga en trevlig resa! ÅÅÅÅÅÅH jag vill också till Barcelona!!! 3 år sen, ganska precis, sen sist. Om jag minns rätt.

• nennesjuttioåtta

fru AM skrev 2009-04-01 15:45:57 följande:

Nej du får leva ett tag till - det vore för misstänkt att slå till nu
    phhhiiuuuuuhhH!
  • nennesjuttioåtta

Am
    Jädrar vad tiden går fort! Du plussade ju nästan nyss!

Lappis
    ah, jag slipper berätta om avföring och mens iaf.

• nennesjuttioåtta

AM
    jag vet vad det är, hahah men 15 (FEMTON!)!

• nennesjuttioåtta

Lappis
    fast jag tror även denna gång att du kör the real stuff och min aku är liiite mer avancerad än min förra men hästlängder efter din i att ordna mirakel. :-s

• nennesjuttioåtta
    muggles skrev 2009-04-01 15:58:10 följande:
    Är det ingen annan än jag som blir pilsk av solsken och värme??? (Dock inte nu menar jag, så varmt är det ju inte. Men om man typ är utomlands och det är 30 gr så kan det hetta till mellan benen - på mig iaf
    Hahah! JOOOOO!
  • nennesjuttioåtta

BS
    jag är mest pilsk när jag har mens, helt omvänt. fast då brukar vi inte få till det (eller jo, maken får ju sitt, heheheh). Fast jag känner inte av min ÄL så värst så det är bara att bonka på. Känns det i magen innan så brukar jag komma över det när tåget är igång.

• nennesjuttioåtta

borde föra statistik på det där, om man får bättre orgasmer vid ÄL, eller om man kommer fortare då eller så.Måste fråga mannen.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare