Barnkarusellen snurrar vidare
undrar hur många år det tar innan ett träd är så högt så att man kan sitta under det...
undrar hur många år det tar innan ett träd är så högt så att man kan sitta under det...
Lappis
där hade jag ändå tänkt att mannen skulle sitta.
i busken alltså.
slut med skitsnacket - nu är det paaaaaAAAARTTYYYyyyyyyiiieeehhhhooooooo!
Fan kan inte dagen ta slut någongång så jag får åka hem och klämma på min gubbe.
EA
Jepp, jag har buske modell GRANDE så här ryms alla möjliga saker. Men i helgen åker nog häcksaxen fram!
Grillpremiär blir det i helgen! Just nu ligger grillen i kartongen så det blir till att skruva ihop både den och skottkärran imorgon. Wohooo vad kul det är att bo i hus! (påminn mig att jag tycker det sen när pannan brakar, skorstenen sotar igen och myrorna underminerat hela grunden)
AM
just nu är det en ful jävla pudel med utväxtsstubb så jag tror maken säger JAA men samtidigt har det fyllt sin funktion eftersom det blir luftigare så att svampen inte frodas upp till naveln *Iiuuuh*
hahaha tokbuske! Fyfan vilket bra namn...
Och den där drinken lät ju farligt god!
Am
jo, jag fick från Sweet med. Så nu har vi så vi klarar oss några helger framöver! Jag tror hon inte har börjat jobba än, men ska väl kika in på hennes blogg nu....
AM
håll utkik om någon sköterska beter sig misstänksamt med en kameramobil så du inte hamnar på intärnätt!
jaaa, trevlig helg på er som drar! Iofs skulle jag kunna göra det också men tänkte ta de timmarna på skärtorsdag istället. är finns det inga halvdagar minsann.
Lappinette
åh! Herrejävlar! (som man säger som häxa) Det hade jag totalt glömt! Fast kan man inte åka på kvällen.