Barnkarusellen snurrar vidare
Page-hoppas på att det "bara" är en vanlig infektion då som inte gör att sjukdomen kan komma tillbaka
Page-hoppas på att det "bara" är en vanlig infektion då som inte gör att sjukdomen kan komma tillbaka
Piggelin-hur mycket kostade era möbler??? Hittade ett par som jag skulle kunna tänka mig men fanns inga priser på hemsidan.....Vi har relativt nära och bra till Vellinge
Vi har aldrig blivit av med något i trädgården än så länge men visst kan det hända om man har otur.
Vi lyckades vara en av dem vars bil INTE blev nersprejad nu i veckan av ligister som sprejade ner totalt 76 bilar!!!!
Liten-jag tror att vinet kommer att hjälpa dig bli frisk
Cicci-ja lite tidigt för bebben att komma ut även om pyret skulle klara sig om den kom nu så försök att ta det lugnt och njuta lite
Telis-du får prova att göra egen snaps så att den smakar gott jag har provat rabarber& vanilj och fläder kanongott och tjejigt
Hehe AM kanske skulle prova det på maken eftersom han inte får så mycket annat nu i spottingstider
AM-jag skivade rabarbern, la den i en burk, hällde över vaniljvodka och lät den stå i ett par dagar. Vill man ha den sötare så kan man söta med vaniljsocker
Försvinnande god!!!
Så nu har jag varit överdrivet flitig
Rensat i rabatterna, lagt gödsel, klippt gräsmattan, toppdressat gräsmattan och tvättat bilen puhhh!
Men fint blev det och skönt att vara ute i soooooolen med en god Xider fast hällde den i ett glas så att grannarna inte skulle få hemska tankar om mig
Hade helt glömt att hämta posten idag och vad låg inte där jo provsvaren av ÄL provet!!!!
*trumvirvel*
Citat "Proverna som vi tog TYDER på att din ÄLlossning fungerat som den ska". *Varför skriver man TYDER för, är det för att jag ska nojja mer över om det KAN var så att den inte fungerat eller hur ska man tolka det * Skämt åsido så tolkar jag det som om att jag haft ÄL innan dag 21 denna månaden vilket är bra, då borde tanten snart komma tycker jag. Skumt bara med spottingsen men tydligen kan kroppen fungera ändå så jag är glad
på er alla och njut i solen med en god drink! *ni gravida för väl dricka lite vatten eller nåt *
Snaily-positivt är ändå att du HAR ÄL för då kan det bli en liten parvel även om cykeln blir lång
Här var det nog ÄL kring dag 16-18 och tanten segar fortfarande med sin uppstart men hon kommer nog vilken dag som. Ju senare desto bättre eftersom vi ska på studiresa med jobbet och är borta nästa söndag kväll till torsdag förmiddag. Hela denna månaden har varit skum ur alla synvinklar men enligt provsvaren så funkade ju kroppen ändå konstigt nog. Nu hade det bara varit skönt om tanten hade kunnat komma så man kunde börja om.
Planterade massa frön i mitt lilla land igår så nu har vi rosesallat, huvudsallat, rucola, spenat, morötter, rädisor, mangold och persilja till sommaren . Kryddträdgården ska kompleteras med rosmarin och basilika och sen är den klar. Hade velat ha ännu mer men får inte in så mycket mer även om trädgården används maximalt
Vickan-hoppas begravningen gick bra och det inte var alltför tungt!
Mrs B-har kalendern på jobbet men ska kolla hur jag har det på onsdag. På måndag brukar vi äta tillsammans då alla kollegorna är samlade i jobborten och sedan sprids för vinden i Skåne.
BS-potatismjöl har jag med hört ska vara bra till vattkoppor! Det fungerar inte med Vademecum eller Tea Tree oil som stillar klådan vid myggbett?????
Snaily-tala om service kanske skulle prova att maila den läkaren om mina alla spottings och se vad han tror. Behöver ju inte berätta var man bor
Lappis-välkommen hem
Mrs B-då säger vi på onsdag då!