Barnkarusellen snurrar vidare
Cicci-ingen tvekan tyvärr!
Frejis-njuuuuuuuut av din härliga mage
Cicci-ingen tvekan tyvärr!
Frejis-njuuuuuuuut av din härliga mage
Muggles-huvudet på spiken tänkte inte ens det
Snaily-lycka till
Här är en som inte ser fram emot att det är helg snart......har alldeles för mycket att göra och hela nästa vecka är vi iväg . Inget roligt alls men det går på något sätt, ska sitta hemifrån imorgon tänkte jag och få undan en del
Piggelin-javisst ja vi har inte fått reda på våra nya löner heller.....jag önskade ganska mer i lön då jag har en kollega som har exakt samma förutsättningar som jag men som har högre lön....
Kram på er om jag inte hinner in här så ofta idag
Ore-jag vill ha gosedjur
Koko-du kan få lite uppgifter av mig om du vill....
MSW-bara liiiiiiite avundsjuk på dig som kan vara ute i solen mutter mutter. Tänkte nog jobba hemifrån imorgon så ska se om det inte går att sitta ute i solen och jobba
Ingen AM idag??????
Och ingen Cicci......
Liten-javisst ja AM hade inskrivning idag....
BS-du kan inte jobba lite hemma även om Iris är sjuk?
Cicci-ta det nu lugnt och låt chefen ta hand om jobbet! Viktigare att bebben stannar inne några veckor till och du mår bra!
AM-nu är det riiiiiktigt spännande!!! Hoppas den lilla gör som du vill under helgen då
Min kollega som är beräknad till den 29 april var och hälsade på lite idag och var solbränd och fin med magen i vädret, bara aningen avundsjuk......
Nenne & Lappis-jag vill med kramas för här ynglas det inte heller
Cicci-kan du få det till att du kan jobba hemifrån en vecka eller så så att du får bonusen och hinner avsluta lite???
Mrs B-skönt att det är lite på rätt väg med sjukstugan iaf
Maken har fått halsfluss så nu håller jag tummarna för att inte jag får det innan helgen så jag kan följa med på studieresan. Vi åker på söndagkväll och är hemma på Valborg och nu börjar det kännas skönt att komma iväg