Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

muggles

Hade det känts bättre om allt du tyckte var snyggt var billigt?

Om vi hade blivit gravida när jag hade glömt tagit p-piller så vi fick ta akutpiller back in the days så hade det skruttet fyllt 12 i år. Det var ju en jävla tur att det inte blev så (fast hade vi vetat att det inte hade funkat så hade vi varken krånglat med piller eller kådis, fatta vad pengar man hade sparat!!)

• nennesjuttioåtta

Muggles
    jo, det är sant. Köp Sverige ur krisen!

• nennesjuttioåtta

Cicci
    aaaah ska vi ha tråkigt tillsammans?!?!

*blääääääääää*

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-04-06 16:24:02 följande:
    Jag saknar nog mammaledigheten mer än själva bebisen :-O. Åtminstone så känns det så just nu.
    Förstår precis vad du menar! Men jag är så puckad så jag förstår inte vad som kommer om det skulle bli ett plus. (det här känns som jag skrivit typ hundra gånger redan) Jahaaa, kommer det en bäbis ut genom snippan då, och SEN blir man ledig. oj hoppsan hejsan jag har ingen koll.

äntligen är dagen sut. Fick lite grejer att göra iaf, men eftersom jag är en synnerligen effektiv jävel så blev jag klar alldeles för snabbt.
  • nennesjuttioåtta

Izzie
    Vet inte om du hinner in för att läsa men jag ska börja spraya nästa vecka och sen får vi se hur det går men det tar väl några veckor tills det blir ÄP.

Hej Conny
    999999999999999999999999999999999

Läskigt med gynakuten! Skönt att det inte var någon fara och hoppas den andra tjejen fick åka hem med samma besked.

• nennesjuttioåtta

*räcker upp en hand*
    JAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!

Nu är det inte många dagar kvar. WohooO!

• nennesjuttioåtta

Ore
    tror du är något på spåret där, att hon nog förväntade sig samma öppenhet från dig. Så har iaf jag känt, att helt plötsligt säger de att de är i v 12 eller nåt fastän man själv berättat ALLT om att man försöker. Det blir som en kniv i ryggen, just för att man är så känslig. Annars hade man ju enbart bara blivit jublande glad men man funkar ju inte som vanligt. Iaf inte jag. Prata med henne och säg att du förstår om hon är ledsen.

Izzie
    Tjohoo! 30-årsfest! Vilken tid??! Jag är helnöjd med min fest, hade hjälp av mannen och hans kollega och vän M med maten. Det blev den där pajen som Piggelin också tipsat om, fyllda tomater, köttfärsspett och sallad+bröd. Tror det var allt. Sen var det ett jäkla party fram till 3-4 någonting (jag bjöd iofs bara såna utan barn, såna med barn som kunde ha barnvakt sent eller ogravida ) oxh sen kn*llade jag och mannen på balkongen i ett kupoltält (!) som jag fick i present och sov där till 7 när det blev olidligt hett.

• nennesjuttioåtta

Ore
    muggles skriver klokt också! klart du inte gjort något fel!

Jag hade Jansson som vickning och det var nog kvällens höjdare, för gästerna menar jag.

• nennesjuttioåtta

Telis
    Fy fan, det var också skitbra skrivet. Såklart är det ju så! Det är ju så man funkar annars också, en del berättar vitt och brett om hur skiten ser ut när man har mask (läs: min chef) och en annan aldrig skulle nämna högt att man ens bajsar öht (IRL, alltså ) - och jag berättar allt för alla som inte säkert vill höra om hur jävla knepigt det är det här med barnfrågan där andra vill jobba i fred.

Vad skönt med tid hos sjukgymnast! WOHOOO!

• nennesjuttioåtta

usch ja, en upplevelse man helst hade varit utan. Vad skönt om man var en av dem som det bara sa poff i tjottafräsen så hade man sluppit en jäkla massa bekymmer, tandagnisslan och framför allt tårar och besvikelser.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare