Barnkarusellen snurrar vidare
Lapinette
PWAAHAHAHHA!!!!
Hey, är jag sjuk *känner efter feber* - jag läste inte ens något snuskigt!
Lapinette
PWAAHAHAHHA!!!!
Hey, är jag sjuk *känner efter feber* - jag läste inte ens något snuskigt!
Lappis
36,6 andra dagen i rad! WohoooO! Danstävling kan väl vara trevligt men synd att dagen går, nu när det är så fint ute. Du får ta igen det med ett glas chablis på balkongen sen.
Cicci
skönt att ni är friska nu! Jag hade gärna haft loungemöbler men vet inte om det passar med gärdesgård och falurödfärgsputtinutt... Fast ett hörn i trädgården kanske... Jag går ju på trädgårdsplanerarkurs så här flödar idéerna. *S*
Telis
vi ska träffa den nästa helg och snarare se om den vill ha oss. P skickar länkar med bilderna på henne till mig hela tiden i olika poser, så vi är upp över öronen förälskade i den där lilla hårbollen.
Koko
Ahh är det så det funkar! fast den är så himla klen och liten så jag tror inte den kommer blomma ändå. Som den ser ut nu kommer den att knäckas om det kommer blad på den.
Lappis
min temp dök först på dag 3, så helt i fas är ju inte jag då... Fast den verkar hålla sig jämnare den här gången.
Fast lite smolk i bägaren, jag har svamp... För första gången sen jag slutade med p-pillrena (då hade jag det nästan hela tiden)! Så något rajtantajtan blir det inte på några dar. Just nu känns det som att det inte kommer att gå över för så var det ju förut.
ja, jag HATAR det!
Vad konstigt med din temp!
koko
gött att du också börjar bli frisk igen. Och nybakt bröd är finemang för immunförsvaret! Eller iaf för att må bättre.
telis
iihiiii
Lappis
jo, men man tycker ju den borde hitta tillbaka till sig själv igen nu när du är helt återställd (?).
Hoppas akupuntkuren gör sitt jobb, och de där örterna.
Alltså det där med Fluff hade jag totalt missat, trodde det var marshmallowskrämen ni pratade om. MY GOD! Smält zoobilargeishawhatever och grädde, AAAAH! Men ska man vispa grädden först och sen vända ner det där andra eller?
låter som ett projekt för påskfikat hos svärföräldrarna.
Vad ska man ha det på? Vanliga cupcakes eller?