Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

men om jag börjar blöda och inte börjar med sprutorna för än efter någon vecka, blir det inte knas då? Ska man ite börja med sprutorna när man börjar blöda?? Eller när gör man det?!?! GAH! Jag som trodde jag visste hur man gjorde... Fuck.

• nennesjuttioåtta

Frejis
    *vinkar ivrigt*
    Hej på dig! Tack, tack! Hur är det med nojorna idag?

• nennesjuttioåtta
    kängu skrev 2009-04-01 09:29:24 följande:
    Oktoberbröllop rules!!!
    Word!!
  • nennesjuttioåtta

telis
    jasså, inte?
    Jag vill också ha bonus! Maken fick bra bonus i år, hurra! Men jag är helt klart i fel bransch för sånt. Här jobbar vi inga halvdagar eller har semesterstängt. Blä!

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2009-04-01 09:33:22 följande:
    Nenne, du sprejar först, sen får du en blödning som är beviset på att du är nedregerad, därefter kan du vara nedreglerad och fortsätta spreja en eller två eller tio veckor till innan du börjar med sprutorna. Det viktiga är att du är nedreglerad ordentligt när du börjar med sprutorna.
    AAhhhhh TACK!
  • nennesjuttioåtta

Ore
    Sprutorna är inte så farligt faktiskt. Första var värst, men de känns inte. Och så känner man sig lite märkvärdig, hahaha! Däremot var första ägglossningssprutan jag tog en överraskning för den hade mycket större nål, så det sa PLOPP när jag stack in den. Men andra gången så var det en bit av en kaka.

Telis
    ja, vad fick jag.
    Nässprayen vet jag itne vad den hette, kände inte igen namnet från någon av er.
    spruta: Puregon 200 ie först och sen 150ie.
    Ovitrelle ÄL-spruta

• nennesjuttioåtta

ååh jag vill börja NUUUUU!

BS
    Lycka till hos gyn, men oregelbunden mens, och att du inte kan gå ner i vikt låter som något kajko i sköldkörteln, så ta upp det med din gyn!

• nennesjuttioåtta

hej igen!

AM
    hahaha, ja, när jag kom på vilket datum det var då så tänkte jag nästan vrida öronen av honom om han hade lurats...

Eftersom alla inte är i resetråden tänkte jag fråga om T I P S på prisvärt boende på Österlen dit svårföräldrarna hade tänkt dra i sommar.

• nennesjuttioåtta

Page
    oh ibland är vi så lika.
    jag blir också helt sömnig av solen, tänk vad skönt att ligga i en baden-baden under ett täcke! Eller under en filt i en haschdoftande hängmatta (jepp, sån har jag, ahahah!). Märker ni att jag gillar att ligga under något trots solsken och sång?

F ö klippte jag ingen frisyr, hahaha. Eller kanske lite mer med luggen... Nåja, över en decimeter kortare men eftersom håret ser friskt ut så känns det längre. Förutom när jag sätter upp det.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare