Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

_koko_ skrev 2009-03-27 13:12:38 följande:
    nenne - Den här brunguldskimrande mosaiken har vi i vårt biorum, grymt snyggt tyker vi, såklart. (badrumsbilden, bästa bilden google hittade)www.familyliving.se/bloggare/husmusen/2008/08...Nu undrar du förstås varför vi har kakel i vårt biorum, och det kan du fortsätta undra.
    JAAAden där mosaiken såg jag på ett av hotellen vi bodde på i Thailand! I love it!!! Jag hade faktiskt funderingar på den.

BRAAA!!

Ja, jag ska inte fråga men jag drar mina egna slutsatser. Jag tror ni kollar på konstiga vuxenfilmer och måste spola av väggarna snabbt och lätt färdigbrett. Det var ju inte så svårt att gissa, faktiskt.

Liten
    aha... ska kolla upp det där. Jag jobbar ju iofs redan i de programmen så jag kan ju en del redan men vore skönt att kunna få spetsen också för ibland undrar man ju om det inte finns eklare sätt att göra saker på.
  • nennesjuttioåtta

Gött att febern går ner på Conny!!

• nennesjuttioåtta

Liten med Mindre skrev 2009-03-27 13:35:16 följande:

Märker att jag är mer försynt än nenne i mina spekulationer kring kokos bio. Så oväntat! :-O
    Fast jag vet att du tänkte värre än du skrev.
  • nennesjuttioåtta
    muggles skrev 2009-03-27 13:48:39 följande:
    En sak jag funderat på flera ggr: hur kommer det sig att spåtanter och medier kan tala om tex begynnelsebokstaven på folk och företag men inte hela namnet? Det är ju såklart ett trick för att man själv ska hitta ngt det passar på (tex associera Livia till heltidssysselsättning ). Nä spåtanter - vik hädan! Liten: vi kan väl noja tillsammans nästa BIM?! Vi är ju några som cyklar ganska tätt nu, det är ju kul iaf!
    jo, fast hon jag skrev om sa hon namnet - och det är ett väldigt ovanligt namn - och dessutom lite andra grejer. MEN vi hjälpte naturen på traven så när han dök upp så fixade vi ihop dem.
  • nennesjuttioåtta

oooh Koko! More is more!

• nennesjuttioåtta

hej på er alla!

Gosnosen
    HeejjjJ!! Vad kul att du hoppar in och säger hej! Fast så värst upplyftande läsning var det inte direkt, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh vad livet är orättvist!!! *kraaaaam* Hoppas ni hittar någon donator snart eller att kön bara säger schluurrrp och ni helt plötsligt är näst på tur!

Vickan
    *kraaaaam*

AM
    Lycka till på röntgen imorgon!

Telis
    å fy fan jag fick tristessutslag bara genom att läsa din "recension" GAAAAK!

Frejis
    Äh, du hinnier inte noja så länge för påsken är ju JÄÄÄTTEEENÄÄÄRAAAAAAAA!!! Du får börja ställa ut dina penséer så vi kan hänga med i den följetongen istället, kan vara bra att ha det att fokusera på när du inte knåpar på uppsats eller vad du nu gör.

imorgon får ni hålla tummarna!!

• nennesjuttioåtta

glömde ju skriva hej till PAGE! Trots att det var därför jag loggade in...

Hej på dig!!
    Att du ens LYSSNAR på arbetsförmedlaren, trodde du var mer rutinerad än så. Skämt åsido, jag tror som flera andra här att ni kanske inte klickar bara. Sen kanske det är som med mig, jag tänkte på det sist jag var där att jag får ett annat kroppspråk när jag träffar af. Man blir avogt inställd för det känns ju som de bara vill sätta dit en eller tror att det är deras pengar man vill åt. Och så är man lite rädd att de ska tvinga en att söka jobb som träskinventerare i Karesuando för annars blir man av med a-kassan. Så istället för att vara den där "ooooh vad kul, jag vil jobba!"-typen som de vill se, blir man en misantrop.

Så ta inte åt dig. Man kommer längst på att vara sig själv! Och det där veeet du ju redan.

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    men precis! Då får hon ju annat att tänka på än att noja.
    Fast bara det inte snöar här.

Jäklar vad fint vi har det när det är städat! Äntligen har datarummet fått sig en genomkörare också: hylla har åkt upp, pärmar har sorterats (fast det ligger papper överallt på köksbordet i någon sorts sorteringsprocess), nya gardiner har satts upp och flyttkartongerna har vikt hädan! Woohooooo! Sen har vi fyndat på K-rauta, sovrummet är färdigt (ska bara väljas ut något att ha på väggarna - känns jobbigt eftersom man inte vill spika fel eller ångra sig) och det har dessutom varit en synnerligen social helg på det. Känns otroligt bra och vad jag har saknat mina vänner! Hoppas jag blir gravid snart så kanske det som ingen vågar prata om men alla vet - slutar ligga som ett tjockt moln över mig (de kanske inte ens tänkte på det, men det hämmar ju mig ändå - ska jag berätta om ivf-en, ska jag inte? De vet ju om att vi försökt länge redan...)

äh, nu har jag ordbajsat färdigt - nu: BEN&JERRYYYYYYYYYyyyyyhhh

• nennesjuttioåtta

BS
    Usch vad jobbigt med envis hosta! Är det värst på nätterna? KÄnns det bättr eom du sitter och sover? Inte särsklit bekvämt men skönare att få sova än att hosta sönder revbenen.. Nu är det dags att ni får bli friska en längre tid, tycker jag!!!

• nennesjuttioåtta

lapinette
    tack för tumhållning! Oooh jäklar vad vig du är! *impad*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare