Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Nej fy fan vad tiden går sakta.... Fast ändå fort. Min väninna som var först att bli gravid efter att vi började försöka (10 månader senare, första försöket och berättade i v 12 efter att vi umgåtts nästan varje dag och vi pratade båda om dels mina försök och att de skulle börja men var visst redan gravida...ni minns kanske? ) - hennes barn fyller 1 nästa vecka. Helt sjukt.

• nennesjuttioåtta

ore
    ahaa, så ni varken ses eller pratar så ofta? Eftersom du är så bra på att uttrycka dig i skrift så skulle jag ändå tycka att ett mail är rätt bra i så fall. Då kan hon välja själv när hon orkar läsa och svara.

Telis
    I know! Helt otroligt.
    Vad kul att du hittat solglasögon! SOM PASSAR! ÅÅåhh vad jag önskar att jag hade det. Antingen ser jag ut som dame edna eller också som en spyfluga med en ttepytteliten kran som knappt håller dem uppe, eller också hänger de på mina tjocka kinder och hamnar för högt upp, ahhaahah! Min man är ibland alldeles för ärlig när man frågar om något passar så jag har inte så många solglasögon...

• nennesjuttioåtta

kängu
    ååh låter supermysigt! jag vill också vagga! Jag tror jag kommer börja svanka i v 5 och stoppa i pilatesbollen innanför tröjan för att det ska synas.
    Hhaha, ja det var tamejfan en asrolig fest, kändes som den sista på ett bra tag. Och det har ju inte varit någon fest sen dess, alla andra tycker ju sånt där är löjligt och pubertalt - nu när de är happy family och det riktiga livet börjat (nu spekluerar jag vilt). För vi utan barn har ju inget riktigt liv. Totalt meningslöst.

PPLFFLLFLLLLLLLLLLLL!
    *gör pruttljud med tungan*

• nennesjuttioåtta

telis
    OOh ännu bättre - GRATTIS!!! Vad spännande, bild till galleriet, kanske?

• nennesjuttioåtta

läser jag så jävla illa..?

• nennesjuttioåtta

en ivf-fråga. OM man långtidsodlar, räknas de dagarna som ruvardagar? Hur lång tid mellan ET och testdag har man egentligen? De lägger säkert på några dagar för att det ska vara säkert (eller bara för att jävlas?!?) men ... AAAAh va fan bryr jag mig om det för, det är ju APLÅNGT dit.

• nennesjuttioåtta

Telis
    När jag köpte mina så hade jag även hittat bågar i Thailand (nu satte jag inte i glas i dem iaf, för jag blev så osäker) och de hade nog ingra problem med det. De får ju några kronor iaf. Jättefina!

• nennesjuttioåtta

hey, vill ni veta något kul? Jag mindes inte vilka värden jag fick när jag gjorde utredningen, så jag sökte på google och länken som var överst var mitt inlägg som jag skrev 3 mars förra året. Perfekt att ha arkivet på inteärnätt, nu kan jag slänga min journal.

• nennesjuttioåtta

men gud vilka godistrix ni lär ut, först fluff och nu detta med kondenserad mjölk och maraboucoklad????!

• nennesjuttioåtta

*hämtar upp hakan från golvet*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare