Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

AM
    hahaha är det ett flygplan?!?! NEJ! Det är ju STÅLMANNEN!!! (apropå gräver sig ut med en hand)

En annan sorbet som är helt sjukt god att ha i drink är Sias kaktus/citron- ååh!!!

Liten
    men fasen, är ni sjuka fortfarande/igen?

BS
    Såg att Iris fått vattkoppor, jobbigt med allt klieri!! Men bra att hon ändå har haft det sen.

• nennesjuttioåtta

MSW
    WHAT?!?! har du badat?! Här har iofs inte sjöarna sköljt än så det känns väldigt långt borta. *hutter*

• nennesjuttioåtta

Lappis
    jag har haft samma temp 4 dagar i sträck, har nog aldrig hänt! Fast i natt var det lite svettigt men tor det mer beror på att täcket är lite för varmt. Håller tummarna att jag ska må så pass bra som ni andra gjort!

Muggles
    det var KANON från att man hoppade av liften och några meter ner i branten (vi var ju i Lindvallen så ni kanske vet hur det ser ut där - alla backar i samma stil), och under slushen så var det HÅRT. Det frös även på under natten efter att de hade pistat så om man var ute tidigt var det riktigt gött. Men framåt kl 1-2, så var det puckelpist hela branten ner av tallbarrochdieselsorbet (går ej att grogga med) och då är ju jag som en dansk - totalt okontrollerbar! :-s

Telis
    PWAHAHAH! ja, visst var den kul, och vilket fyndigt svar du skrev!!!

Nu tycker säkert ni andra att vi är lite fåniga, men det var ett sms som är svårt att återberätta och vissa med demenssjukdommar kan ta illa upp.

• nennesjuttioåtta

sjukdomar som givetvis stavas med ett m...

• nennesjuttioåtta

muggles
    åååh stackars dig med magsjukan! Lät INTE särskilt kul!

Min man hade ont i magen hela helgen också, han var ju dålig förra veckan med feber men bara dålig i magen en dag, och nu har han yrsel också. Stackarn, jag vet ju hur läskigt det är!

• nennesjuttioåtta

hellååååå!
    Tinga
    Vilken solstråle du verkar vara idag! Härligt att läsa!

Frullan
    men hallå eller, nog för att förhud dämpar de värsta men dina hasningar in och ut ur tråden hörs nästan varje gång. När är det BF för dig?!?!?

Piggelin
    Hoohooooo!!!! Hej på dig! Vi letar också utemöbler men rackarns vad dyrt det är!

MSW
    Lägg ett bud, så har han något att ta ställning till!

AM
    LYCKA TILL IDAG!!! Hoppas tappen är mogen som ett plommon!

EA
    Alltså, är du inte trött på bromsspåren vid det här laget?!?!? När är BIM/BOM? Har du tänkt testa?

Lappis/Telis/koko/gosnos/ivf-proffs:
    Nästa vecka ska jag ju förhoppningsvis få en blödning, men hur vet man när? Är det som mens så man får lite förvarning med tuttar och molvärk eller bara dyker den upp som en tvestjärt i brevlådan (eller vilken dum liknelse, det är ju inte helt oväntat), ok som en tvestjärt i framstjärten (DET är däremot rätt oväntat)?!??! Eller måste man gå beredd med menskoppen i bröstfickan fr o m lördag?

• nennesjuttioåtta

Tinga
    så länge man slipper äta upp fisken sen så verkar det helt OK.

• nennesjuttioåtta

Piggelingrön och lila med silver blir nog kalasfint! Men MÅSTE det bli i mjöööölby? Lysrörsarmatur får mig att se så glåmig ut.

Igår krattade vi tomten, det gjordes inte i höstas innan vi flyttade in. Satan i gatan vad mycket löv det blev. och då hann vi bara en tredjedel innan solen gick ner. Tur att vi inte har så stor tomt (men många träd). Fast vad kul det är att se vad som kommer upp! De som bodde före han som vi köpte av (invecklat) hade nog lite känls a för det där, det är en salig blandning av träd och det poppar upp vårlökar överallt, smultronblad, blåbärsris, blåsippor och i morse såg jag att kaprifolen fått jättestora knoppar Wohooo! Nu gäller det bara att lista ut vad som är ogräs och vad som är "fingräs" i rabatterna...

Lappis
    jag får väl upptäcka det vad det lider

Fötterna i fiskstim är nog ok, men hela kroppen omgiven av dylikt *RYYYYS* blev biten i armhålan (luktade gott?!?!) i sjön hemma av en näbbgädda (nej, inte svärmor, en riktig! ) och vågade inte bada på några somrar. Och då var det bara EN (1). Hua!

Nu snart är AM på plats i stolen! Hoppas hon stylat sig med glitter på muttan, det vore väl tjusigt!

• nennesjuttioåtta

Piggelin
    oj, stackars er! Hmm... Jag spånar vilt
    Gräsklippare
    Infravärme
    Skottkärra
    Stege!!!
    Rhododendron hahaha!
    vattenslang
    spaljé
    segelduk/markis/parasoll
    hängmatta
    Hammock
    badtunna
    utebelysning a la Finlandsfärja
    damm med fiskar som äter av fötterna
    Rådjur i bronsfärgad gips

• nennesjuttioåtta

NEEEJ jag hann ju inte vara först! Fast vi hade inte allt lika, jag och liten.

Frullan
    Början av juni är den finaste tiden på året, om du frågar mig, och helt klart bästa tiden att fylla år på. Alltid fint väder runt studenttider!

Cicci
    Gött att han lugnat ner sig där inne. Kniiip!

Roffe! PWAHAHAHA!

koko
    aha, men då började du inte spraya dag 21 eller?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare