Barnkarusellen snurrar vidare
Då ser han tämligen blasé ut. Vilket är rätt bra, annars hade jag blivit nojjig.
Då ser han tämligen blasé ut. Vilket är rätt bra, annars hade jag blivit nojjig.
fy fan v ad jag pratar osammanhängande idag.
Snygg gräsmatta btw! PWAHAHAHHA!!!
och Frullan
alltså när du drar igång så finns det ingen hejd på något alls! Mer sånt och mindre förhudssmygeri!!
åååh Mrs B nu MÅSTE det vända snart!
Styrkekram i massor!
hejsan
oj, vad ni skriver! har haft en hel hög med kundmöten hela dagen, KUUUUUL! I like!
Jag ville bli arkitekt och konditor, precis som piggelin! Och ett kreativt arbete har jag ju idag så helt fel var jag inte ute. Fast i 6:an hade jag blivit itutad av en kompis att civilingenjör var det vi skulle bli. Men sen dog mitt läshuvud vid den tiden ungefär så ... *humhhumhum*
Namnförslag
Krister, Grizzly (skitcoolt på en pyttehund!), Grus-Britt, Rasmus, Kaj, Hund (tja, varför inte?), Bosse, Nisse-Pisse, Balder, Ruskprick eller Knorrhane, Krusbär, Helmer, Holger, Hasse, Sivert, Arnold, Börje, Jöran med J, Franz,
Vi har nästan bestämt oss för ett namn på kissen också, men det är ju en tjej. Har ni några förslag annars? nu lutar det åt Nancy. Lite svassigt amerikanskt med tjock bismark runt den feta halsen och kalkonhäng under hakan.
Gillar inte "Taketenamn", såsom Harriet, Rached (hon i Gökboet, Frejis ???), Rut....
Fast man är väl itne sämre än att man ändrar sig omd et någongång blir dags....
Lappis btw, idag nös jag. Fy fasen vad jobbigt att hålla emot tillräckligt länge!
Oj AM, snart är det dags! Tjohooo!
Kniiiip Cicci!
Ja visst ja, jag ska ju träffa er i Götet om några veckor
Muggles
GISSA!! Hahahhahaha!!!!
Takete/Malumma
Taketenamn är såna vassa namn, och malumma är mjuka namn. Lärde jag mig när vi läste dramaturgi i skolan. (Då var Gökboet ett av exemplen)