Barnkarusellen snurrar vidare
Inser att min inlägg försvann . Vet inte om det är uppkopplingen eller bt. Nå väl, i en väldigt förkortad version så skrev jag - härligt Tinga att Piff och Puff äter bättre.
Inser att min inlägg försvann . Vet inte om det är uppkopplingen eller bt. Nå väl, i en väldigt förkortad version så skrev jag - härligt Tinga att Piff och Puff äter bättre.
Här behövs ingen stödbanan !!
Faktum är att jag vet att jag måste få mat så jag ser till att fixa det eller tjata till mig. Alla i min omgivning vet att jag nästan konstant är hungrig. Fast INTE NU! Har ätit alldeles för mycket och attans vad mycket skumpa som trillat ned för strupen idag!
Har nu läst allt ni skrivit men har inte mycket att tillägga eller kommentera mer än att det är härligt att ha er här på vårt hotellrum i Epernay .
Vickan - vet inte om man säger lycka till när det är begravning men jag hoppas dagen blir fin och att talet kommer att gå bra. Usch, minns min mormorsbegravning men mest för att morfar låg över hennes kista och grät när han skulle gå fram och säga hejdå.... det tog typ 6 månader sedan var han hos henne.
Telis - är det dags för ÄD snart? Sorry, min förvirring men jag orkar omöjligt läsa allt ni har tjattrat om sen i torsdags då jag senast kikade in. Och om jag inte missuppfattde ytterligare så var du och maken på Långbro Värdshus och åt. Hur kom det sig att ni hamnade där ute i avkroken? Jag är själv född och uppvuxen två kvarter därifrån och har självfallet ätit där ett flertal gånger innan vi flyttade in till stan.
Sen har jag faktiskt noll koll vad som hänt? Har nenne börjat spruta inför IVF? Någon som blivit gravid .. fått barn? Såg att Cissi redan har förvärkar ... säger bara KNIIIIIIIIIIP!!!
Annars har jag/vi haft det bra ... mött sommaren i Europa och druckit aldeles för mycket bubblor t o m ikväll ! Hade bilen full med kartonger ... så nu klarar vi nog oss ett tag. Gällane barnfronten så steg tempen så fint och har legat på samma nivå så jag antar att mensen kommer på torsdag.
Snaily - kan gissa mig till vilken läkare det var i Uppsala. Gillar dem allihop skarpt! Skrev han något om hur man kan åtgärda det hela?
Telis - ok, trodde ni hade fått något svar från ÄD-kön ... typ ett datum men det kan ju inte vara så avlägset nu (spännande!).
nenne - härligt att du dragit igång med IVFandet. Hoppas du slipper svettningar och humörsvängningar. Själv mådde jag ju helt ok när jag sprayade.
nenne - makens favorit, kaktus/citron.
Telis - 2 av 3 lägenheter i vårt hus som varit till salu i mars såldes innan visning. Själv började vi prata om att flytta till Amsterdam ... eller Strasbourg (maken håller inte med mig där).
nenne - apropå temp så har min legat på samma gradantal hela semestern (förutom en dag)!!! Bad maken testa för att se om den verkligen funkade (den är dock helt ny) och han fick faktiskt ett annat gradantal. På 37,0 ligger jag just nu.
AM - har inte en aning??!! Vi bara spånade lite när vi var där.
Gillar inte heller snedtak! Svårmöblerat och ger nackspärr!
Gillar inte kitsch!