• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

Page - den lägenheten var helt ok men saknar terrass.

• Lapinette

Ok var nog inte det rätta ordet. Lägenheten är verkligen fin! Inser att idag är inget bra nog (skit med snedtak, ingen terrass etc.). Näh, det blir att dra hem efter jobbet och dricka mer bubblor.

• Lapinette

koko - champagnen på Gondolen som har Eriks Lallerstedt etikett på besökte vi i torsdags. Hoppas ni kommer fram på telefon! De kanske inte har öppnat än?

Telis - Peking?

• Lapinette

Oj, låter nästan som i Amsterdam - en middag hos Telis! Där kunde man ju gå in och se hur man odlade cannabis för hemmabruk.

• Lapinette

Telis, en dum fråga till - varför då?

• Lapinette

Ahhh... man lär sig ständigt något nytt! Min man brukar annars dra en story om en kines som han kände som tidigare har bott i Lin-choi-ping. Killen åkte ofta mellan denna ort och Stockholm och maken fattade inte hur i helsike han orkade och hann åka till Kina typ varje helg ... innan han förstod att det var Linköping han menade.

• Lapinette

Liten - då är jag också gravid sen ett par veckor tillbaka ... shit, det innebär att jag var gravid t o m innan ÄL!!!

• Lapinette

AM - är det redan dags!!!! Attans tyckte det var igår som du blev på smällen. Tummar bokade kl 11.00!!!

• Lapinette

nenne - jag kommer faktiskt inte ihåg om man får någon slags förvarning innan blödningen kommer. Sorry!

Tinga - i Kina på vårt hotell i Hainan så hade de en liten bassäng där man kunde sätta sig och bli "äten" av små fiskar. Sista dagen provade maken att gå ned och jag tänkte ta kort men han var uppe innan jag hade hämtat kameran. Ja, då blev det min tur istället och jag fick fullkomligen panik. En stor skylt sa "rör er inte snabbt, prata inte högt". Jag följde inte de reglerna!

• Lapinette

Tinga - det är nog ok om man bara sätter i fötterna men tänk dig att sitta helt omgiven av en fisksvärm som nafsar på dig? Jag såg andra som satt där i typ 20-30 minuter medan jag själv fick panik!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare