Barnkarusellen snurrar vidare
Am
jaaa, precis.
Am
jaaa, precis.
EA&MJ skrev 2009-04-08 10:49:22 följande:
ha en urhärlig semester, Lapinetteisen!!!!!!!! Lycka till med ägglossningen vs svärmors hörsel
Muggles jepp, 1 vecka kvar nu bara! Så mina påskägg kommer sent i år.
Dåligt med fika är det här med, hon har ju aldrig tid så vi fikar ALDRIG. Det är ju jätteviktigt, inte för själva fikabrödet (för det skippar jag gärna) men för att man får lära känna varandra, hämta lite energi för att orka jobba effektivt hela dagen!
Visst var det IVF för lappis förra påsken? Fick också för mig att det var mycket äggsnack då.
BS
aaah vilket dilemma! Varför händer alltid sånt där mitt i, när man inte har en aning, istället för precis efter mens så att man vet helt säkert?!?!? Hoppas du får bukt med ryggproblemen hur som, och är det egentligen farligt att göra sånt i början på en ev graviditet? Det kanske är bättre att fixa det hur som helst, för det kan inte vara kul att ha så ont i ryggen och på det gravidkrämpor... Ta hand om dig!
hej hej alla kåta kärringar i äggtider!
EA
värst vad du spottar! Om det inte hade varit för att du nys besökt gyn så hade jag trott det var Lappissjukan - dvs utomkveds, för hon spottade väl till och från innan de upptäckte vad som var galet..?!?
Hej Tinga och välkommen hem!!!
Snaily
vafasen, hur funkar en sån där monitor egentligen? Har den stenkoll på cykeln eller kan den ha missat ÄL??
Idag har jag beställt en massa presenter till nya ungar och födelsedagsbarn. Tycker ni att jag är elak som inte ger dem presenterna utan de får gåvobevis från Unicef att jag istället lagt pengarna på mässlingvaccin, nötkräm och vad det nu var mer för grejer..? Jag menar, nyfödda (2:a barnet, samma kön så de lär ju ha så de klarar sig redan) samt en ettåring som inte kommer komma ihåg vad han fått ändå... Det kan ju tolkas hur som helst av föräldrarna... Eller?
mysig morgon, Telis!
F ö tyckte jag så med Paris, att mer otrevligt bemött än där har jag inte blivit, av folk som jobbar med s k seeeervice.
Barcelona var väl mest fantastiskt för att vi hade så himla mysigt där, och hade precis börjat planera bröllopet...
Men om det är något ställe som jag verkligen förälskade mig i så är det faktiskt New York.
Fast å andra sidan, alla ställen där jag får vara med P brukar bli favoriter. *kärlek*
EA
aahaa... men när ska du ha mens då? För mina spottings är bara bruna bromsspår. Inget annat guckelimuck. Kan det vara nidis?? men hur mycket brukar det blöda då...? Spännande är det, hur som helst. Kanske bara ite känsliga sleminnor för att du är.. ja du vet. På tjocken .-D
Får väl ge Paris en chans igen, med P den här gången (fast han vill inte åka dit alls). För staden var väldigt fin!
AM
aah, vad skönt att höra. Nötcremen får undernärda barn i u-länder.