Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Frejis
    mäh, vad var det där för människa du råkade på? *kramar om*

Snaily
    hur mäter den hormonnivåerna?!?

EA
    Anitngen nidis då eller för hög frekvens vid pålridningen.

Här är en till som har en av landets dyraste tågförbindelse med hufvudstaden.

• nennesjuttioåtta

aha.. nu ser jag. Urinprov! Naturligtvis... *doh*

• nennesjuttioåtta

viktualia
    svårt att få resande till en avkrok som inte har räls..

• nennesjuttioåtta

muggles
    *spekulerar vilt*
    kanske mensen kom senare för att det just inte kunde behålla det som fastnade av någon anledning? Ingen tid att förspilla, tänkte nog din livmoder, jag tar nästa istället.

• nennesjuttioåtta

Frejis
    Jag har ju ingen koll på de där sannolikhetssiffrorna, men AM skriver så klokt!

Muggles
    *pffff* hahah jag som gärna hellre köper kläder i present för att jag trott att de inte vill ha vilka leksaker som helst. Eller böcker, kan jag också köpa. Det är ju alltid bra att ha.

Förhoppningsvis får jag egen erfarenhet i ämnet.

• nennesjuttioåtta

hej alla kärringar! Har ni haft det bra på Blåkulla?
    Jag har ätit så mycket äckligt godis (varföör?!?!), smugit på bävrar (real stuff, inget snusk!!), kollat på katten vi ska köpa (IIIIH!), grillat korv i fäboden och hälsat på min systeryster och Ps familj (zzzzzzzzzzz).

P ligger nu nedbäddad i 39 graders feber och magsjuka så jag hoppas att jag klarar mig och att det går fort över för på onsdag åker vi ju till Sälen.

BS
    Usch, vad jobbigt du verkar ha det nu! *kramar om* Allt skit verkar drabba dig, men hoppas att du får ordning på cykeln/kroppen snart. Jag tror också att det är något med ämnesomsättningen som strular, så kolla upp det så snart du kan! Och hoppas att du blir sams med din man också! Vad bråkar han med dig om?!?! Verkar alltid bli så när ni är med dina föräldrar, går han inte ihop med dem eller vad handlar det om (du behöver naturligtvis inte svara)? Och tur i oturen så kanske du får ordning på din rygg nu!! Kraam igen!!!!!

• nennesjuttioåtta

AAAAAAAAhhhhh snart bara en dag på jobbet innan det är semester IGEN.

*skrattar rått*

• nennesjuttioåtta

EA
    när får du svar från gyn på dina tester? Fråga då varför du spottar hela tiden!!!

• nennesjuttioåtta

Tinga
    Vad gött att de börjar äta bättre och bättre! Nu måste det ha vänt! Tjohoo!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare