Barnkarusellen snurrar vidare
AM,
tack! Jag ahr äen din gamla emailadress. kanske är det samma.
Ska försöka hinna ta foto ikväll och skicka.
och leksakerna
AM,
tack! Jag ahr äen din gamla emailadress. kanske är det samma.
Ska försöka hinna ta foto ikväll och skicka.
och leksakerna
Mugglan,
skönt att höra att man itne är ensam om att tycka att det är skönt att inte ha hand om sitt barn 100% av tiden..... Ibland kan man känns sig som en jättedålig mamma när man känner att man helst av allt skulle vilja att hon tog en mdidagslur så man hann annat....
Nenne,
jag ska fortsätta kolla efter grape jelly åt dig!
Och om du har peanutbutter kan du ju göra en sådan där klassiker som amrisarna äter:
PJ-sandwich!
jag tycekr det är rätt äckligt, men det var inte lika hemskt som jag trott ändå. fast gott var det inte... Haha!
Oj nu måste jag tillbaks till jobbandet igen...
AM,
nu har ajg skcikat bild på min tokbuske med ärr!!
Hoppas nu de inte tror du porrsurfar på lesbiska sidor om du öppnar mailet balnd vanligt folk...!
Jaja, självklart glömde jag även att attacha rätt bilder första gången så du får mailet två gånger...
Hm. Jag är kasnke lite disträ...
Nu ska jag göra kväll.
Puss o Godnatt alla gulle-trådvänner!
Mrs B
Se pendlingstiden som din "egentid"!!!
Det har jag gjort nu när jag pendlat. Ibland kan det fakitkt vara riktigt skönt att ha den där timmen att bara läsa eller lyssna på musik eller radio eller typ ljudböcker!!!!
Och om jag förstod rätt är det ju bara 2 ggr i veckan så det är ju ingenting!!!!! Då är det ju nästan enbart skönt!
Kommer du köra bil eller ta buss??
Om du kör bil så är judböcker (CD-skivor eller nedladdningsbara) ett tips! Även olika radioprogram som man kan ladda ner )podcast) är bra.
Om du åker buss kan du ju läsa vanliga böcker och det är ngt som kan kännas riktigt lyxigt när man är småbarnsförälder.
Ang pendling så pendlar de flesta jag känner mellan 30-60 minuter. Om man bor i en större stad är det ju vanligt.
Jag tycker det låter toppen att du känner dig taggad inför jobbet och tycker att det är enbart inskränlt av folk att hela tiden ta upp din pendlingstid som ngt negativt! Visst det kan suga att pendla långt. jag tycker själv det ska bli grymt skönt att slippa pendlingen nu med mitt nya jobb. MEN jag har haft en dryg timme enkel resa!!!!!! Altså ca 2-2,5 timmar per dag!!!! Jag pendlar dessutom VARJE dag och jobbar rätt långa dagar. Ofta 9-11 timmar per dag viklt gjort att jag varit hemifrån i ca 12 timmar varje dag och det blir lite jobbigt i längden. Dessutom om jag jbat helger så är pendlingen ofta ännu längre för NY-tunnelbanan o bussarna går inte precis lika ofta som i Stockhom...
Men som sagt, OM jag enbart skulle pendlaa typ 2 ggr per vecka tror jag att jag skulle se det som ngt positivt faktiskt!
Som sagt egen tid när man verkligen inte kan göra ngt annat! Alltså kan man med gott samvete lyssna på musik, läsa eller lyssna på böcker etc!
Ingen bebis som skriker, eller barn som drar i en eller tvtt som kan tvättas eller mat som kan lagas eller..... ja listan kan göras lång.
Cicci
skit med biljetten.
Men kanske hittar du ngn annan för bra pris.
AM,
haha bra att bilderna kom fram!
Och som sagt, jag är inte särskilt pryd alls faktiskt. Mer omtanke om ANDRA som ska slippa skrämmas av mitt underrede...
För jag är ju inte så pimpad som många andra... !
Nenne!
Smuckers kan jag lätt få med mig!
Maken äter smuckers varje dag fast jordgubssylten. I sin yoghurt...
Äsch nu måste jag jobba vidare.
Tittar in igen lite senare!
Kram på er allesammans!
Vaaaa?!?!?! SKÄRMSLÄCKARE!!! My God!!!!!!
Jaja, vi har alla våra svagheter... hahahahaaaa!