Inlägg från: HelenaOlivia |Visa alla inlägg
  • HelenaOlivia

klackfria skor åt bruden

Har du bild på dina skor?? Är oxå sugen på ballerinaskor.
    fröken sjunfors skrev 2009-02-01 17:46:45 följande:

Jag ska ha ballerinas! Jag har ankfötter och bryter nästan fötterna om jag går i en klack högre än några centimer
  • HelenaOlivia

Jätte fiiina!! Tack för länken!
    fröken sjunfors skrev 2009-02-01 17:53:50 följande:

De finns på www.have2have.se/product.asp Rejält nedsatta såg jag nu med, är ju så typiskt!!
  • HelenaOlivia

Vilken toppen bra ide!! Tack!
    Lennarts Fru skrev 2009-02-01 18:01:33 följande:

www.have2have.se/product.aspom du köper skorna som är på den länken tillexempel.. så har jag ett tips till dig. eller de spelar egentligen inte så stor roll vilken sko du köper ...gå in på denna sida: www.nail4you.se/naglar/diamanter/rundaköp nå "diamanter" som man brukar ha till naglarna och skriv på baksidan av skon era namn.. tillexelmpel:Höger sko "Anna" vänster sko "filip"de blir speciellt och fint
  • HelenaOlivia

Ja dina skor gillar jag!

Fenixx skrev 2009-02-01 18:13:03 följande:
    jag ska ha ballerinaskor. dock matt guldfärgade, finns i mitt galleri.
  • HelenaOlivia

Åh måste säga tack igen för tråden, kikade in där på ballerinaskorna och jag älskar lila och ska ha det som tema och hitta ett par sååå fiiina, vill ha!!
    Ska låta min m2b kolla på dem oxå innan jag beställer.
    Kram!
    fröken sjunfors skrev 2009-02-01 17:53:50 följande:

De finns på www.have2have.se/product.asp Rejält nedsatta såg jag nu med, är ju så typiskt!!
  • HelenaOlivia

japp det var nog jag, hihi

Fenixx skrev 2009-02-02 09:39:34 följande:
    ah det är du som lagt in den bilden med dem lila ballerina, såg i allmänna galleriet. dem var riktigt fina.
  • HelenaOlivia

hihi, ja BT är så bra när man får massa bra tips av alla
    fröken sjunfors skrev 2009-02-02 19:11:26 följande:

HelenaOlivia: va snygga lila ballerinas du hittade!! Bra sida det där Kul att man kunde hjälpa till lite =)
Svar på tråden klackfria skor åt bruden